ادامه نتایج ضعیف قوی سپید

شکست ملوان برابر تیم هوادار تهران در لیگ برتر

تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در هفته نهم لیگ برتر با یک گل مغلوب تیم هوادار تهران شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، از هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور جام خلیج فارس تیم ملوان بندر انزلی عصر امروز در ورزشگاه پاس قوامین تهران مقابل میزبانش تیم هوادار این شهر با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.
تک گل این بازی را صائب محبی در دقیقه ۶۵ برای تیم هوادار تهران به ثمر رساند.
این بازی پر فشار و پر برخورد دنبال شد و دو تیم تلاش زیادی برای بسته نگه داشتن دروازه تیم‌شان داشتند.
در نیمه نخست این بازی، ملوان تیم رو به جلو بود و چندین موقعیت خوب را خلق کرد، اما خط دفاعی و دروازه‌بان میزبان اجازه باز شدن دروازه را ندادند تا بازی با نتیجه بدون گل در نیمه نخست به پایان برسد.
در نیمه دوم، اما ورق برگشت و هواداری‌ها برای باز کردن دروازه حریف تلاش بیشتری داشتند. تلاش‌های شاگردان ساکت الهامی سرانجام در دقیقه ۶۵ نتیجه داد و تیم هوادار روی یک ضربه کرنر به گل رسید. صائب محبی، مدافع پیش تاخته هوادار با فرصت طلبی در محوطه شش قدم به ملوان گل زد.
در ادامه بازی ملوانی‌ها تلاش بسیار زیادی برای به تساوی کشیدن بازی داشتند، اما موقعیت‌های آن‌ها بی ثمر ماند. ضمن اینکه هوادار نیز روی ضدحملات دو موقعیت عالی داشت، اما نتوانست اختلاف را بیشتر کند و سرانجام بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

شاگردان مازیار زارع در تیم ملوان بندر انزلی با این نتیجه ۵ امتیازی و با یک بازی کمتر در رده پانزدهم جدول رده بندی لیگ برتر باقی ماندند.

Share