محسن میرابی مالک باشگاه ملوان

لطیفی چیزی جز ضرر برای ملوان نداشت | بخش قابل توجهی از امکانات تمرینی تیم غیب شد!

محسن میرابی مالک باشگاه ملوان سرانجاک سکوتش را شکست و گفت: بنده بعد از مدتی کوتاه متوجه شدم ایشان چیزی جز ضرر برای ملوان ندارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محسن میرابی مالک باشگاه ملوان سرانجاک سکوتش را شکست و درباره حواشی پیرامون این تیم و درباره اظهارات علی لطیفی و حامد شهدادنژاد توضیحاتی ارائه کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

هواداران پرشور و متعصب باشگاه بزرگ ملوان بندرانزلی، پیرامون حاشیه های اخیر قوهای سپید و اتهاماتی که به اینجانب وارد شد لازم دانستم نکاتی را برای شما عزیزان مطرح نمایم:
۱-باشگاه ملوان یکی از قدیمی ترین باشگاههای کشور است که بر گردن فوتبال ایران حق های زیادی دارد و چهره های نام داری را به ورزش کشور معرفی کرده است.بنابراین به اعتقاد بنده کسانی که سعی در به حاشیه راندن این باشگاه دارند به نوعی در حال خیانت به مردم شریف بندرانزلی و جامعه ورزش استان گیلان هستند.
۲- بنده بیش از اینکه برای اتهامات وارد شده به خودم نگران باشم که البته پیگیری حقوقی آن حق شرعی و قانونی من است و قطعا آن را از مراجع قضایی پیگیری می کنم. برای حاشیه های به وجود آمده در باشگاه بزرگ ملوان نگرانم و معتقدم اگر پیگیر پاسخ صحیح و مناسب از مراجع قانونی به این حاشیه ها نباشم باید در آینده نزدیک منتظر آسیب های جدی تر از سوی افراد سودجو به ورزش این شهر باشید.
۳-جریان مطرح شده از جانب آقای حامد شهداد نژاد در خصوص چک سرقتی از اساس کذب است و ایشان بزودی باید پاسخگوی اتهامات وارده به بنده به همراه سند باشند.از طرفی بازیکن جز بازی در مستطیل سبز و تمرین در زمین تمرینی نباید در سایر موضوعات مربوط به باشگاه دخالت کند و اگر ابهامی در خصوص مشکلات باشگاه دارد و یا واقعا دلسوز تیم است می تواند مشکلات خود را با شخص بنده در میان بگذارد، نه اینکه با مصاحبه های متوهمانه بر حاشیه های محبوب ترین تیم شمال کشور بیفزاید.
۴-در خصوص آقای لطیفی باید بگویم ملوان تیم کوچکی نیست که ایشان بخواهد براحتی با چند مصاحبه دروغین به آن آسیب وارد کند.ایشان اگر دلسوز واقعی ملوان بودند چهار بازیکن بومی و تاثیرگذار ملوان را در مسیر بازی با سرخپوشان پاکدشت از اتوبوس پیاده نمی کرد تا بازیکنان دلالی شده مورد نظر خودش را وارد تیم نماید و چون بنده صدور کارت بازی بازیکنان مورد نظر ایشان را قبول نکرد تیم در رویارویی سرخپوشان با چهارده بازیکن روانه مسابقه شد.
۵-بنده بعد از مدتی کوتاه متوجه شدم ایشان چیزی جز ضرر برای ملوان ندارد و حواشی همچون غیب شدن بخش قابل توجهی از امکانات تمرینی تیم(از قبیل لباس تمرینی،کاور، توپ و…) توسط فرد معرفی شده از طرف ایشان در تدارکات و مصاحبه های بدون پشتوانه حقیقی و همچنین بازی رسانه ای و تبلیغاتی با تماشاگران و هواداران تیم که همگی حاکی از دورویی و عدم ثبات شخصیتی ایشان بود اینجانب را مصمم بر برکناری علی لطیفی از سمت سرمربی گری باشگاه نمود.
۶-آقای لطیفی فرمودند که بنده می خواستم ۲۰۰ میلیون تومان به ایشان حق السکوت بدهم تا هر چه گفتم بگوید چشم و حرفی نزند.بنده اگر می خواستم این کار را انجام دهم یک نفر را از سر کوچه میاوردم سرمربی می‌کردم. اینگونه هم کارم بهتر پیش می رفت هم یقینا ملوان نتایج بهتری را نسبت به ایشان کسب می کرد.
۷-نتیجه پایانی شهرآورد ملوان – داماش و جنگندگی بازیکنان ملوان تا آخرین دقایق و درخشش دروازه بان این تیم ثابت کرد ادعای آنان که گوش به تبلیغات و شانتاژ رسانه های ماهواره ای و ضد انقلاب سپردند در خصوص سایتهای شرط بندی که به بنده نسبت داده شده از پایه و اساس کذب است و اکنون باید بگویند به کجاها متصل هستند که شبکه های ماهواره ای صدای آنان شده اند. رزومه بنده در باشگاه ملوان کاملا مشخص و شفاف است و اگر کسی واقعا حرف و شکایتی دارد می تواند با ارائه سند به دادگاه ورزش و رسانه مراجعه کند تا اتهامات وارده به بنده را ثابت کنند،اما اگر نتوانستند این ادعاهای متوهمانه را ثابت کنند شکایت به مراجع قضایی حق قانونی بنده است.
در پایان باید از هواداران عاشق و دلسوخته و فهیم باشگاه ملوان بندر انزلی تشکر کنم که این روزهای سخت را تحمل میکنند و در تمامی این روزهای بحرانی هوای ملوان را دارند تا کشتی ملوانان هر چه سریع تر به ساحل امن و آرامش برسد.

Share