بهترین مرکز خرید فرش تهران

بهترین مرکز خرید فرش تهران کجاست؟ ۷ فروشگاه فرش + آدرس

مرکز خرید فرش به عنوان مجموعه‌ای با تنوع گسترده توانسته است سطح بالایی از رضایت خریداران را به دست آورد. در این مقاله سعی خواهیم کرد معتبرترین و بهترین مراکز فرش فروشی تهران را معرفی کنیم.

بهترین جا برای خرید فرش در تهران

مرکز خرید فرش در تهران با ارائه فرش‌های زیاد با طرح‌ها و رنگ‌ها گوناگون و از برندهای معتبر توانسته‌ است انتخاب را برای خریداران آسان می‌کند.

عرضه فرش‌های مختلف تنها مزیتی نیست که توسط فروشگاه ‌های فرش ارائه می‌شوند. این مراکز از نظر قیمت نیز جذابیت‌های فراوانی را برای خریداران ایجاد می‌کنند. فروش فرش با اقساط کوتاه مدت و بلند مدت، عرضه مستقیم فرش از تولیدکننده و تخفیفات قیمتی نسبت به بازار تنها بخشی از مزایای این مجموعه‌ها هستند. در ادامه سعی می‌کنیم شما را با بهترین جا برای خرید فرش در تهران آشنا کنیم.

۱- فرشچین

در مجموعه فرشچین تمامی انتظارات خریداران از یک خرید لذت‌بخش در قالب امکان خرید اقساطی، ارسال رایگان، تضمین کیفیت، قیمت‌های مناسب و منصفانه، تنوع طرح و ابعاد فرش فراهم شده‌اند.

فرشچین

نکته‌ای که این مرکز خرید فرش را از سایر مراکز متمایز می‌کند، آن است که فروش محصولات این مجموعه به صورت آنلاین و در قالب سفارش از طریق وب‌سایت، اینستاگرام، تلگرام و حتی تلفن است و برای آنکه اطمینان بیشتر خریداران را جلب کند، امکان تست فرش قبل از خرید کامل آن وجود دارد.

همچنین فرشچین، پرداخت به صورت بیعانه را برای خریداران فراهم کرده و شما در سایت میتوانید با فعال کردن این گزینه ، فقط با واریز مبلغ بیعانه سفارش خود را ثبت نموده و مابقی مبلغ فاکتور را موقع تحویل فرش تسویه نمایید

اطلاعات تماس

  • سایت: https://farshchin.com
  • تلگرام: t.me/Farshchin_kashan
  • اینستاگرام: farshchin_kashan@
  • تلفن: ۰۹۱۳۹۶۱۲۵۲۳ – ۰۹۱۳۲۶۴۲۰۳۶

۲- بازار بزرگ فرش

بازار بزرگ فرش تهران از گذشته‌های دور تاکنون همواره مورد توجه خریداران قرار داشته . این مرکز خرید فرش جزء قدیمی‌ترین مراکزی است که می‌توانید برای خرید فرش‌های نفیس به آن مراجعه کنید. اگر شما نیز قصد دارید بازار فرش تهران را ببینید، کافی است به بازار بزرگ تهران که در محدوده خیابان‌های ۱۵ خرداد و خیام و مولوی است، سری بزنید.

۳- شهر فرش

یکی از مراکز فروش فرش که این روزها توجه گسترده‌ای را به خود جلب کرده، شهر فرش است. این مرکز خرید فرش برندهای معتبری مانند فرش تبریز، تندیس کاشان، رؤیای کمال، مهر و ماه، فرش محتشم و… را عرضه می‌کند و با تسهیلات فوق‌العاده خود مانند تضمین پایین‌ترین قیمت بازار و تضمین کیفیت توانسته است طیف گسترده‌ای از خریداران را به خود اختصاص دهد.

امکان خرید فرش به صورت اقساط ۶ ماهه، ۱۲ ماهه و ۲۴ ماهه در شهر فرش امکان‌پذیر است و حتی خریداران می‌توانند محصولات خود را به صورت آنلاین خریداری کنند. حمل و نقل رایگان محصولات خریداری شده یکی دیگر از مزایایی است که توسط مجموعه شهر فرش ارائه می‌شود. این مجموعه از ساعت ۹ صبح تا ۲ بامداد آماده ارائه خدمات به شهروندان تهرانی است.

اطلاعات تماس

  • سایت: shahrfarsh.com
  • آیدی اینستاگرام: https://www.instagram.com/shahrfarsh
  • آدرس شعبه مرکزی: تهران، بعد از میدان آزادی، روبروی تهرانسر، شعبه مرکزی شهر فرش
  • تلفن: ۰۲۱۴۸۰۶۲

۴- فرش بهشتی

یکی از مراکزی که می‌توان از آن به عنوان مرکز فروش فرش ماشینی یاد کرد، فروشگاه فرش بهشتی است. کیفیت فرش‌های ارائه شده توسط این مجموعه به گونه‌ای است که گارانتی محصول را به همراه دارد و برای آنکه بتواند همه خریداران را با هر سطح درآمدی پوشش دهد، امکان فروش اقساطی فرش را نیز مهیا کرده است.

شعبه‌های مختلف مرکز خرید فرش بهشتی علاوه بر تهران در شهرهای کرج و بابلسر نیز مشغول فعالیت هستند. شعبه‌های تهران فرش بهشتی در خیابان‌های سهروردی شمالی، هفت تیر، بازار بزرگ تهران و حتی در محدوده چهارراه ولیعصر واقع شده‌اند. گفتنی است امکان خرید اقساطی با تعداد ۳۰ قسط نیز در این مجموعه فراهم شده است.

اطلاعات تماس

  • سایت: beheshticarpet.com
  • آدرس شعبه مرکزی: تهرانپارس، خیابان دماوند (به سمت شرق)، بعد از پل شهید سلیمانی، مجموعه فرش بهشتی
  • تلفن: ۰۲۱۴۱۱۷۳

۵- فرش وزرا

فرش وزرا

نمی‌توان از مراکز معتبر فروش فرش در تهران نام برد، اما به مرکز خرید فرش وزرا اشاره‌ای نکرد. این مجموعه در کنار فرش‌های دستباف توانسته است به عنوان بورس فرش ماشینی با تنوع طرح و رنگ بالا نیز شناخته شود. آنچه باعث استقبال زیاد مشتریان می‌شود، کیفیت بالا و قیمت مناسب محصولات این مجموعه است.

مجموعه فرش وزرا با داشتن شعب مختلف در استان تهران و البرز به شهروندان این دو استان خدمات ارزشمندی را ارائه می‌کند؛ از این ‌رو، شما می‌توانید با مراجعه به این مرکز از انواع فرش‌های کلاسیک و مدرن تا سنتی دیدن کرده. ساعات بازدید از مجموعه فرش وزرا از ۸ صبح شروع می‌شود و تا ۹ شب خاتمه می‌یابد.

اطلاعات تماس

  • اینستاگرام: https://www.instagram.com/vozara.carpet.co
  • آدرس: تهران، کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص، فروشگاه فرش وزرا
  • تلفن: ۰۲۱۴۴۱۹۵۰۱۶

۶- فرش قیطران

بد نیست بدانید که فرش قیطران برای اولین بار در ایران توانسته است استاندارد جهانی OEKO-TEX100 را دریافت کند. همین امر می‌تواند یکی از دلایل کیفیت بالای محصولات این مجموعه باشد. مرکز خرید فرش قیطران محصولات خود را در قالب فرش‌های ۷۰۰ شانه، ۱۲۰۰ شانه و ۱۵۰۰ شانه عرضه می‌کند و با تنوع طرح و رنگ، توانسته به عنوان یک بازار فرش ماشینی سلایق مختلف خریداران را پوشش دهد. مبدأ اصلی فرش قیطران به شهر تاریخی کاشان برمی‌گردد و خوشبختانه در تهران نیز شعبه خود را افتتاح کرده است.

اطلاعات تماس

  • سایت: gheytarancarpet.com
  • آدرس: تهران، ضلع شمال شرقی میدان هفت تیر، نبش کوچه شاهرخ
  • تلفن: ۰۲۱۸۸۸۳۰۰۵۸

۷- مهد فرش

مهد فرش

مهد فرش، که به عنوان یکی از مراکز معتبر خرید انواع فرش دستباف، ماشینی و حتی فرش‌های فانتزی و کودک نیز شناخته می‌شود. این مجموعه برای رفاه حال مشتریان خود بهترین محصولات را با قیمت مناسب و تضمین کیفیت عرضه می‌کند و شرایط اقساط میان مدت و بلند مدت گوناگونی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

برگزاری جشنواره‌های تخفیفی به مناسبت‌های مختلف از دیگر مزایای خرید از این مجموعه است. مهد فرش همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۱ شب آماده ارائه خدمات به خریداران محترم است، البته در نظر داشته باشید که ساعت شروع به کار این مجموعه در روزهای جمعه از ۱۰ صبح آغاز می‌شود.

اطلاعات تماس

  • سایت: mahdefarsh.com
  • آدرس: تهران، بالاتر از سه‌راه تهرانپارس، برج آناهید، شعبه مرکزی مهد فرش
  • تلفن: ۰۲۱۷۱۳۳۳۸۸۸

۸- آقای فرش

مرکز خرید فرش دیگری که در استان تهران مشغول به فعالیت بوده، فروشگاه آقای فرش است. این مجموعه در زمینه عرضه انواع فرش‌های دستباف، ماشینی و تابلو فرش فعالیت کرده. شما می‌توانید همه روزه به شعبه‌های مختلف آقای فرش در تهران مراجعه کنید.

“آقای فرش به عنوان یکی از بزرگترین و مدرن ترین هایپرمارکت های فرش در ایران با بیش از ۸ شعبه در سراسر کشور با اتکا به کارخانجات تولیدی خود و سایر برندهای معتبر و مطرح کشور به ارائه محصولات و خدمات به عموم مردم می پردازد.”

 

اطلاعات تماس

  • سایت: iranmrcarpet.com
  • اینستاگرام: www.instagram.com/iranmrcarpet
  • آدرس شعبه مرکزی: تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان مجتبایی، پلاک ۱۰
  • تلفن: ۰۲۱۷۵۳۷۵

سخن پایانی

انتخاب یک مرکز خرید فرش مناسب که بتواند تمامی نیازهای مشتریان را به خوبی برطرف کند، مهم است. اگر قصد دارید برای جهیزیه یا منزل جدیدتان فرش خریداری کنید، می‌توانید به مراکز خرید فرش در تهران مراجعه کنید و یا از فروشگاه های اینترنی مثل فرشچین خرید کنید.

Share