فرش ماشینی

شما می توانید محصولات فرش امیرن را در نمایندگی های انحصاری به صورت اقساطی خریداری نمایید. اینکه می توانید خودتان تعداد اقساط را تبیین کنید، از شرایط اقساطی فرش امیران بهره مند شوید.

فرش ماشینی

انتخاب یک کف پوش مناسب برای کف خانه یکی از اصلی ترین ارکان چیدمان منزل میباشد. که انتخاب درست آن میتواند هیجان و زیبایی را برای شما به ارمغان آورد و از طرفی انتخاب نادرست آن باعث دلزدگی و بی روحی فضا میشود. توصیه میکنیم کفپوشی انتخاب نمایید که آرامش و راحتی را به پای شما انتقال دهد و از آنجا که خانه را مکانی برای استراحت و آرامش خود بر می گزینید، پس بهتر است در تهیه و خرید انواع فرش ماشینی به عنوان کفپوش منزلتان دقت به خرج دهید تا فضایی ایده آل و آرام بخشی در محل سکونت تان ایجاد گردد.

قبل از انتخاب و دقت در قیمت فرش، تعداد افراد خانه میزان رفت و آمدهای خانوادگی و شلوغی خانه میتواند در انتخاب نوع و رنگ فرش بسیار موثر باشد. همچنین بعد از چیدمان وسایل، مخصوصا زمانی که مبلمان در منزل چیده می‌شود خود به خود مساحت فرشی که متناسب با حجم منزل و نحوه مبلمان شماست به دست می‌آید و میتوانید با خیال راحت، بهترین سایز و طرح را خریداری نمایید. پس دقت به این موارد ضروری است تا از خریدتان بعدا پشیمان نشوید.

فرش امیران

شرکت فرش امیران با تولید فرش های : ۷۰۰ شانه با تراکم ۲۵۵۰ ، ۱۲۰۰ شانه ساده دیزاین ۱۵۰۰ با تراکم ۳۶۰۰، ۱۲۰۰ شانه دیزاین ۱۵۰۰ گل برجسته با تراکم ۳۶۰۰ و انواع تابلو فرش، فرش های مدرن، فانتزی، چهل تکه و وینتیج در رنگها و سایزهای متنوع با بهترین الیاف های اکریلیک هیت ست شده ترکیه با برند امیران تحولی عظیم در صنعت فرش بافی ایران ایجاد نموده است.

شما میتوانید در کلکسیون های مختلف فرش امیران، انواع فرش مدرن و کلاسیک ماشینی را در کنارهم مقایسه کرده و طرحی که متناسب با دکوراسیون و سلیقه شماست انتخاب نمایید.

فرش امیران در شهرهای مختلف کشور دارای شعبه های متعددی است. که هر کدام از آنها اقدام به عرضه محصولات با کیفیت در حوزه فرش ماشینی می کنند. نمایندگی های فرش امیران در شهرهای سنندج، زنجان، ساری و آران و بیدگل به صورت شبانه روزی در خدمت شما عزیزان می باشند.  برای خرید حضوری می توانید با مراجعه به نمایندگی های انحصاری فرش امیران طرح دلخواه خود را از با اطمینان خاطر از نزدیک پسند کنید و از طرح های ویژه فروش قسطی فرش امیران بهره مند شوید و یا میتوانید طرح فرش مورد نظر خود را از طریق صفحه رسمی اینستا گرام، صفحه فیس بوک، کانال تلگرام  و یا وب سایت رسمی فرش امیران انتخاب کرده و سفارش خود را از طریق راه های ارتباط با  فرش امیران ثبت نمایید. ارسال سریع فرش بصورت رایگان برای تمام مشتریان اعم از فرش آنلاین و غیر آنلاین فراهم است.

 برای خرید فرش  مورد نظر خود از کارخانه فرش امیران می توانید تجربه هر دو خرید حضوری و خرید اینترنتی فرش را در کنار هم تجربه کنید.

لازم به ذکر است مشتریانی که درخواست فرش در سایز های سفارشی همچون قالیچه ، کناره و سایز های غیر استاندارد فرش را دارند در صورت عدم موجود بودن سایز یا رنگ و طرح فرش در کارخانه فرش امیران ارسال فرش زمان بیشتری نیاز خواهد بود.

در داخل بسته بندی تمام محصولات شرکت فرش امیران ضمانت نامه کتبی ۶۰ ماهه برای شما عزیزان ارسال میگردد. تمام سعی مجموعه امیران بر این است که با ارسال سریع فرش و به موقع آن رضایت، اطمینان و سهولت در خرید برای شما مشتریان عزیز بیش از پیش حاصل گردد.

تسهیلات فرش امیران:

      خرید اقساطی از نمایندگی ها

شما می توانید محصولات فرش امیرن را در نمایندگی های انحصاری به صورت اقساطی خریداری نمایید. اینکه می توانید خودتان تعداد اقساط را تبیین کنید، از شرایط اقساطی فرش امیران بهره مند شوید.

 

      خرید آنلاین

شما می توانید با مراجعه به سایت فرش امیران و کانال تلگرام، صفحه اینستاگرام و فیس بوک محصولات رو مشاهده کرده و در صورت انتخاب طرح مدنظرتان سفارش خود را از طریق تماس تلفنی و یا واتساپ و تلگرام ثبت نمایید تا مشاورات فروش شرکت پیگیری های لازم را انجام دهند.

      تخفیفات مناسبتی برای خرید فرش

تخفیف های فصلی و مناسبتی در فرش امیران این امکان را برای مشتریان فراهم نموده است تا بتوانند در هر زمان با تخفیف ویژه فرش ماشینی، خود را خریداری نمایند.

 

ضمانت نامه ۶۰ ماهه محصولات

شعار فرش امیران، رضایتمندی مشتریان و ارائه محصولات با کیفیت می باشد که در این راستا ضمانت نامه ۶۰ ماهه فرش امیران مهر تاییدی بر اصالت و کیفیت محصولات خواهد بود.

مشاوره و پشتیبانی ۲۴ شاعته

مشاوران و متخصصین فرش امیران به صورت شبانه روزی از طریق راه های ارتباطی مختلف پاسخگوی سوالات و ارایه مشاوره می باشند.

Share