مدیر تعاون روستایی گیلان خبر داد:

برپایی بازارچه‌های شب یلدا در گیلان؛ قیمت‌ها کاهشی است

مدیر تعاون روستایی گیلان، از برپایی بازارچه عرضه مستقیم کالا در محل تعاون روستایی شهرستان رشت خبر داد و گفت: این بازارچه‌ها همزمان با شب یلدا در شهرستان‌های دیگر از جمله تالش و لنگرود نیز برپا می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیر تعاون روستایی گیلان، از برپایی بازارچه عرضه مستقیم کالا در محل تعاون روستایی شهرستان رشت خبر داد و گفت: این بازارچه ها همزمان با شب یلدا در شهرستان های دیگر از جمله تالش و لنگرود نیز برپا می شود.
کیوان حسن پور در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه سازمان تعاون روستایی استان گیلان برنامه ویژه ای را برای ایام پایانی فصل پاییز به ویژه روز ترویج فرهنگ میهمانی و پیوند با خویشان و شب چله دارد، اظهار کرد: بازارچه عرضه مستقیم کالا در محل تعاون روستایی شهرستان رشت افتتاح خواهد شد.
وی بازارچه مذکور را شامل ۲۰ غرفه عرضه محصولات شامل میوه های فصل پاییز از جمله مرکبات و هندوانه، آجیل، محصولات محلی و صنایع دستی دانست و افزود: همچنین اقدام به عرضه ماهی زنده و مرغ منجمد به قیمت تنظیم بازار خواهیم کرد.
مدیر سازمان تعاون روستایی گیلان از کاهش ۱۵ درصدی قیمت محصولات ویژه شب یلدا نسبت به سایر مکان های عرضه خبر داد و گفت: غرفه های بازارچه به صورت رایگان در اختیار فروشندگان و عرضه کنندگان قرار می گیرد تا بتوانند کالاها را با قیمت مناسب تر در اختیار هم استانی ها قرار دهند.
حسن پور در ادامه به برنامه سازمان تعاون روستایی گیلان برای شب عید و ماه رمضان اشاره و عنوان کرد: از ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۲ لغایت ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۳ این بازارچه ها در سطح شهرستان ها با محوریت میوه برپا خواهد بود.
وی از ذخیره سازی ۲۰۰ تن سیب و ۲۰۰ تن پرتقال و هشت تن خرما ویژه ماه رمضان توسط سازمان تعاون روستایی استان خبر داد و خاطرنشان کرد: این محصولات نیز با قیمت پایین تر از بازار عرضه خواهد شد و به دست مصرف کنندگان می رسد.
مدیر تعاون روستایی گیلان با بیان اینکه بازارچه شب یلدا همزمان با شهرستان رشت در تعدادی دیگر از ادارات تعاون روستایی شهرستان ها برپا می شود، گفت: کلیه اجناس با قیمت تنظیم بازار و در راستای خدمت رسانی به هم استان ها عرضه می شود.

Share