با حکم مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی؛

کیوان حسن پور به عنوان سرپرست تعاون روستایی گیلان منصوب و معارفه شد

با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران و رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان آئین معارفه سرپرست جدید تعاون روستایی استان گیلان برگزارشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، روز یکشنبه با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران و رییس سازمان جهادکشاورزی استان گیلان، روسای ادارات و کارکنان تعاون روستایی استان و مدیران تشکلهای استانی تعاونی روستایی و کشاورزی، با ابلاغ نیکبخت؛ رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، کیوان حسن پورلسکوکلایه بعنوان سرپرست جدید تعاون روستایی استان گیلان منصوب و معارفه شد.

 صالح محمدی؛ رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گیلان، ضمن تقدیر از تلاشهای عباس جعفرپور درطول تصدی مدیریت تعاون روستایی استان گیلان، ضمن اطلاق سربازان امنیت وسلامت غذایی به کارکنان و فعالان بخش کشاورزی گفت: وزارت جهادکشاورزی از قانون انتزاع موظف به تنظیم بازار و تامین امنیت غذایی کشور می‌باشد.

وی با اشاره به نقش تعاونی‌ها در توسعه فرهنگ مشارکت افزود: تعاونی‌ها مدلهای خوب اقتصادی هستند وتلاش یبرای توسعه آن‌ها در ایجاد اشتغال وتوسعه اقتصادی استان ضرورت دارد.
محمدی با اشاره به حمایت از طرحهای اقتصادی تصریح کرد؛ استان گیلان مامن سرمایه‌گذاری‌های اقتصادی کشاورزی به سبب همجواری با اتحادیه اوراسیاست؛ لذا تعاونیهایی که قادر به ارائه طرحهای عملیاتی تبدیلی و پیشگیری از خام فروشی محصولات کشاورزی استان گیلان مورد حمایتهای لازم قرارخواهند گرفت.

در ادامه رضا نامنی؛ معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران با بیان این جمله که یکی از ارکان امنیت، امنیت غذایی است، سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران را بعنوان لجستیک بخش کشاوری، سازمان حمایتگر اجتماعی، اقتصادی و کشاورزی دانست.

وی درمورد نقش و فعالیت شبکه تعاونی‌ها در امور خدمات‌رسانی وحمایتی مربوط به شبکه تعاونی‌ها عنوان کرد که با نقش آفرینی مناسب شبکه تعاونی‌ها در ایام پایانی سال ۱۴۰۱، کار خرید حمایتی میوه و تنظیم بازار و توزیع میوه نوروزی با حداقل ضرر و زیان به انجام رسید.

نامنی با اشاره به تلاشهای عباس جعفرپور در طول تصدی وی از وی قدردانی کرد و انتصاب کیوان حسن پورلسکوکلایه را بعنوان سرپرست جدید تعاون روستایی استان گیلان را تبریک گفته و اعلام داشت که از همکاران انتظار دارد که با هماهنگی و همدلی بیشتر برای پیشبرد اهداف سازمان با مدیریت جدید همکاری لازم را داشته باشند.

کیوان حسن‌پور لسکوکلایه نیز با تشکر از برگزارکنندگان مراسم با اشاره به وضعیت اقتصادی حاضر کشور نقش تعاونیهای روستایی و کشاورزی استان را در کمک به بهبود شرایط اقتصادی موثر ومهم توصیف نمود.

وی با تاکید بر اینکه سرمایه انسانی مهمترین اصل در پیشبرد اهداف سازمانی است، تکیه بر خرد جمعی را عامل توفیق سازمانی دانست و گفت: ایجاد تعاونیهای تخصصی برخی محصولات باغی، گل وگیاهان دارویی و… در دستور کار وی قراردارد.

حسن پور بیان داشت که فعالسازی شبکه و ارتقای سطح ارتباطات مردمی و شناسایی چالش ها، آسیبها، نقاط قوت وضعف به بهبود شرایط تشکلهای تعاون کمک خواهد کرد.

  کیوان حسن پورلسکوکلایه دارای دکترای تخصصی بیوتکنولوژی کشاورزی از دانشگاه گیلان بوده و سوابقی از جمله مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی دانشگاه بین المللی قزوین، معاونت ارتباط صنعت و جامعه دانشگاه بین المللی قزوین، نایب رییس شورای سیاستگذاری آیین نامه‌های استخدامی وزارت علوم را در کارنامه شغلی خود دارد.

Share