بازرس کل گیلان اعلام کرد؛

اعلام جرم علیه چندین نفر از کارکنان یکی از دستگاه‌های دولتی در گیلان

بازرس کل گیلان از اعلام جرم علیه چندین نفر از کارکنان یکی از دستگاه‌های دولتی که از اجرای پیشنهادهای سازمان بازرسی استنکاف کرده بودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به نقل از روابط عمومی بازرسی کل استان گیلان، طبق ماده ۱۰ قانون تشکیل سازمان بازرسی کل کشور، حبس از سه ماه و یک روز تا شش ماه و یا انفصال موقت از خدمات دولتی و عمومی از ۳ ماه تا یک سال در انتظار آن دسته از مسئولان دستگاه‌های دولتی است که از اجرای پیشنهادهای سازمان بازرسی کل کشور برای جلوگیری از وقوع جرم، تکرار تخلف یا سوء جریان استنکاف نمایند.

ده ده جانی بازرس کل استان گیلان اعلام کرد: اخیرا سازمان بازرسی، نسبت به اعلام جرم علیه چندین نفر از کارکنان یکی از دستگاه‌های دولتی که از اجرای پیشنهادهای سازمان بازرسی استنکاف نموده بودند اقدام، که منجر به محکومیت قطعی آن‌ها به انفصال موقت سه ماهه از خدمات دولتی گردید.

بازرس کل استان گیلان در این خصوص از اقتدار و قاطعیت دستگاه قضایی، مخصوصاً ریاست محترم دادگستری کل استان گیلان تشکر و اعلام کرد با توجه به اینکه پیشنهادات سازمان بازرسی جنبه اصلاحی و پیشگیری دارد مقرر است منبعد عملکرد دستگاه‌ها در خصوص اجرا یاعدم اجرای پیشنهادات مورد بررسی قرار گیرد.

Share