معرفی پرفکت مانی و بهترین صرافی ارز دیجیتال برای خرید و فروش آن

در صرافی ارز دیجیتال ایرانی، کاربران می‌توانند بدون نگرانی از مسدود شدن حساب و دارایی خود، به انجام این معاملات بپردازند.

با استفاده از خدمات خرید و فروش پرفکت مانی در صرافی ارز دیجیتال معتبر ایرانی می‌توانید ووچر پرفکت مانی را به انواع ارز دیجیتال نظیر ارز دیجیتال شیبا اینو، بیت کوین و … تبدیل نمایید. پرفکت مانی یک سیستم پرداخت مالی بین المللی نظیر وب مانی ، پی پال و .. می‌باشد که برای پرداخت غیر نقدی در اینترنت ایجاد شده است. اما برخلاف این سیستم‌ها، برای کاربران ایرانی تحریم نبوده و می‌توان بدون نیاز به حساب بانکی از آن برای انجام حواله نقدی استفاده نمود. افراد می‌توانند در صرافی ارز دیجیتال معتبر، موجودی حساب پرفکت مانی خود را به انواع ارزهای رایج دنیا نظیر دلار، یورو و … و حتی ارز دیجیتال شیبا اینو، اتریوم، تتر و … تبدیل کنند. در صرافی ارز دیجیتال ایرانی، کاربران می‌توانند بدون نگرانی از مسدود شدن حساب و دارایی خود، به انجام این معاملات بپردازند.

ارز دیجیتال شیبا اینو با نماد SHIB نوعی آلت کوین است که متعلق به شبکه اتریوم می‌باشد و همانند بلاکچین اتریوم برحسب مکانیزم اثبات سهام عمل می‌کند. از این رو با توجه به این مسئله می‌توان به آینده ارز دیجیتال شیبا اینو امیدوار بود. همچنین براساس آینده‌ی درخشانی که برای ارز دیجیتال شیبا اینو پیش بینی شده است، صرافی ارز دیجیتال‌های معتبر بسیاری در سراسر جهان از این رمزارز پشتیبانی می‌کنند. شما می‌توانید در این صرافی ارز دیجیتال‌های معتبر، اقدام به انجام معاملات پرفکت مانی نمایید و حتی روی انواع ارز دیجیتال نظیر تتر، دوج کوین و ارز دیجیتال شیبا اینو سرمایه‌گذاری کنید.

پرفکت مانی نسل جدید سیستم های پرداخت اینترنتی

اگر به این پرسش برخورده‌اید که پرفکت مانی چیست؟ می‌توان در پاسخ گفت این سیستم همانند وب مانی، پی پال، ویزا کارت، اسکریل و … یک سیستم پرداخت جهانی برای انتقال دارایی در سطح بین المللی است. با این تفاوت که این سرویس برخلاف سایر سیستم‌ها برای کاربران ایرانی تحریم نیست. کاربران ایرانی می‌توانند با استفاده از خدمات این سرویس بدون نگرانی بابت مسدود شدن سرمایه و حسابشان، به داد و ستد اقدام کنند. همچنین با بهره‌گیری از خدمات خرید و فروش پرفکت مانی در صرافی ارز دیجیتال معتبر ایرانی نیز می‌توان در سریعترین زمان، حساب پرفکت مانی خود را شارژ نمود. از مهم‌ترین کاربردهای این سیستم برای ایرانیان می‌توان به استفاده از آن تحت عنوان روش پرداختی به منظور دستیابی به درآمدزایی بین المللی اشاره کرد.

افراد می‌توانند موجودی حساب پرفکت مانی خود را در صرافی آنلاین ووچر پرفکت مانی ، به ارزهای رایج دنیا نظیر دلار، ریال، یورو و … تبدیل کنند. یا با نقد کردن و فروش پرفکت مانی آنلاین در کوتاهترین زمان نتیجه سفارششان را درحساب خود مشاهده نمایند. از کاربردهای ووچر پرفکت مانی می‌توان به انتقال ارز، شارژ حساب پرفکت مانی و پرداخت در سایت‌های خارجی اشاره نمود. خرید ووچر پرفکت مانی، فروش و شارژ حساب آنی باید در یک صرافی ارز دیجیتال قابل اطمینان انجام شود.

مزایای استفاده از پرفکت مانی آنلاین برای کاربران ایرانی

در زیر به برخی از مزایای این سرویس برای ایران و کاربران ایرانی اشاره نموده‌ایم:

  • عدم نیاز به حساب بانکی و کارت اعتباری
  • قابل استفاده برای انجام حواله نقدی
  • بدون نیاز به پرداخت مالیات برای درآمد حاصل از تراکنش‌ها
  • امکان دسترسی به جزئیات تراکنش‌ها

روش های شارژ حساب پرفکت مانی

برای شارژ حساب این سرویس روش‌های مختلفی وجود دارد. شما می‌توانید توسط یکی از روش‌های زیر اقدام به شارژ حساب خود نمایید:

  • تبدیل وب مانی به پرفکت مانی
  • شارژ با استفاده از خرید ووچر پرفکت مانی
  • شارژ با بیت کوین
  • شارژ بواسطه صرافی ارز دیجیتال آنلاین

خرید پرفکت مانی در صرافی آنلاین ووچر پرفکت مانی

یکی از خدمات این سرویس خرید ووچر پرفکت مانی، فروش و شارژ حساب آنی می‌باشد. ووچر همانند یک کارت شارژ مجازی است که با مبلغی دلخواه صادر شده و افراد بواسطه آن می‌توانند پرداخت‌های خود را انجام دهند. درواقع با خرید ووچر پرفکت مانی می‌توان برای هر فردی در هر جای دنیا به صورت امن، انتقال ارز انجام داد. همچنین امکان نقد کردن، فروش و خرید پرفکت مانی در ایران به صورت آنی و اتوماتیک در صرافی ارز دیجیتال‌های معتبر فراهم شده است. صرافی آنلاین ووچر پرفکت مانی به افراد این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به افتتاح حساب در این سیستم بتوانند ووچر خود را با مبلغ دلخواه خریداری نموده و از مزایای آن استفاده کنند.

امکانات صرافی ارز دیجیتال ایرانی

یکی از ساده ‌ترین و متداول ‌ترین روش برای خرید و فروش ارز دیجیتال مراجعه به معتبرترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی آنلاین می‌باشد. در بهترین صرافی ارز دیجیتال برای ایرانیان، سرعت معاملات و امینت کاربران برای خرید و فروشی مطمئن تامین شده است. همچنین کاربران می‌توانند در صرافی های ارز دیجیتال مورد تایید پلیس فتا، بدون نگرانی اقدام به خرید و فروش و سرمایه‌گذاری روی انواع ارز دیجیتال نظیر ارز دیجیتال شیبا اینو، اتریوم، تتر و … نمایند. معتبرترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی با پشتیبانی حرفه‌ای و پنلی قدرتمند و ایمن، به عنوان یک واسطه میان خریداران و فروشندگان انواع ارزهای دیجیتال در ایران فعالیت می‌کند.

خرید و فروش و انجام معاملات حتی در بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی، به دلیل ریسک تحریم کاربران ایرانی و مسدود شدن دارایی آن‌ها توصیه نمی‌شود. در زیر به برخی از ویژگی‌های بهترین صرافی ارز دیجیتال برای ایرانیان اشاره می‌کنیم:

  • بازار معملاتی پیشرفته
  • خرید و فروش فوری
  • کیف پول اختصاصی
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • سپرهای امنیتی پیشرفته
  • تنوع کوین و سبد معاملات
  • کارمزد پایین
  • سرعت بالا

خرید شیبا اینو (SHIB) در صرافی ارز دیجیتال

ارز دیجیتال شیبا اینو با نماد SHIB روی بلاکچین اتریوم راه اندازی و ایجاد شده است. این ارز به سبب رقابت شدید و تلاش فراوان برای پشت سر گذاشتن دوج کوین به عنوان قاتل دوج کوین معرفی می‌شود. از ویژگی های مهم ارز دیجیتال شیبا اینو می‌توان به قابلیت NFT، نوسانات فراوان، قیمت ارزان توکن و استفاده از قراردادهای هوشمند به سبب ایجاد شبکه این ارز روی شبکه اتریوم اشاره کرد. از طرفی کاربرد این ارز دیجیتال استفاده از اشکال مختلف توکن‌های مربوط به آن نظیر توکن SHIB، توکن BONE، و توکن LEASH می‌باشد. کوین ارز شیبا اینو از توکن‌های ERC-20 به شمار می‌رود که به صورت مستقیم توسط بلاکچین اتریوم پشتیبانی می‌شود.

از همین رو این ارز دیجیتال نیز برحسب مکانیزم اثبات سهام عمل کرده و امینت آن براین اساس تامین می گردد. همچنین ریوشی بنیانگذار این ارز دیجیتال، گفته است که با استفاده از یک شبکه بلاکچین دولایه تصمیم به ساخت شبکه ای غیرمتمرکز را دارد.

خرید شیبا اینو (SHIB) به سبب صعود ارز شیبا و افزایش ناگهانی قیمت این ارز و دیگر دلایل به یکی از گزینه‌های سرمایه‌گذاری در بازار کریپتوکارنسی تبدیل شده است. امروزه سرمایه‌گذاری و خرید ارز دیجیتال شیبا اینو یکی از راهکارهای درآمدزایی در بستری خارج از ایران می‌باشد. البته بدین منظور خریداران و سرمایه‌گذاران باید باتوجه به آینده ارز شیبا، خبر جدید شیبا امروز و  قیمت لحظه ای آن اقدام به خرید شیبا اینو SHIBA نمایند. شما می‌توانید با شارژ حساب خود در صرافی ارز دیجیتال معتبر ایرانی، خرید و فروش و نقد کردن ارز دیجیتال شیبا اینو را در امینت و با سرعت بالا تجربه کنید.

Share