راهنمای خرید پارچه رومبلی

مبلمان و به دنبال آن پارچه رومبلی از مهم ترین اجزای دکوراسیون داخلی محسوب می شوند.

برای خرید پارچه رومبلی از لحاظ ظاهری، شما باید پارچه‌ای را انتخاب کنید که مکمل سبک اتاق شما باشد. نکته مهم این است که وقت بگذارید و پارچه مناسب برای مبل خود را پیدا کنید. مبلمان و به دنبال آن پارچه رومبلی از مهم ترین اجزای دکوراسیون داخلی محسوب می شوند. ما درک می کنیم که انتخاب مبل یک تصمیم بزرگ است، بنابراین امیدواریم این مقاله بتواند به شما در تصمیم گیری آگاهانه کمک کند. بنابراین برای کمک به شما در تصمیم گیری در مورد اینکه کدام پارچه رومبلی برای شما بهتر است، نکات تخصصی را در این مقاله گرد آوری کرده ایم.

چگونه پارچه را برای مبلمان انتخاب کنم؟

رنگ پارچه را در نظر بگیرید، به خصوص اگر بچه ی کوچک دارید برای اتاق‌ نشیمن و اتاق‌های بازی، رنگ‌های تیره‌تر گزینه مطمئن‌تری هستند و هر گونه لکه را پنهان می‌کنند. دوام پارچه رومبلی نیز مهم است. برای مبلمانی که روزانه استفاده می‌شوند، پارچه ای بادوام‌تر انتخاب کنید. شرکت آداک پریمیوم تولید کننده انواع پارچه مبلی مختلف برای همه ی سلیقه ها و همه ی اقشار جامعه است. شما می توانید با مراجعه به سایت آداک پریمیوم بهترین پارچه مبلی را متناسب با سبک زندگی تان انتخاب کنید.

پارچه رومبلی چگونه باید باشد؟

برای این سوال پاسخ های متفاوتی می تواند وجود داشته باشد. از آنجایی که هر فردی سلیقه متفاوتی دارد، محصولاتی که انتخاب می کند نیز ممکن است متفاوت باشد. نوع پارچه روکش مبل بسیار مهم است. اگر می خواهید مبلمان شما برای سالیان طولانی دوام داشته باشد، باید محصولات با کیفیت و بادوام را انتخاب کنید. با خرید پارچه رومبلی باکیفیت از برند آداک پریمیوم نه تنها می توانید به دکوراسیون منزل خود کمک کنید، بلکه این فرصت را دارید که سال ها از آن مانند روز اول استفاده کنید. بسیار مهم است که قبل از خرید پارچه مبل، خواسته های خود را بدانید و محصول را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید. بنابراین هنگام انتخاب پارچه برای مبل خود باید محصولی را انتخاب کنید که دوست دارید و نیاز شما را برآورده می کند. اگر انتخابی متناسب با انتظارات خود داشته باشید، می توانید ایده آل ترین پارچه را برای خود بیابید. هر پارچه رومبلی ویژگی های متفاوتی دارد. اگر می خواهید برای مدت طولانی از آن استفاده کنید، باید پارچه مبلی را انتخاب کنید که بادوام باشد و از مواد با کیفیت تهیه شده باشد.

اگر می خواهید ظاهری شیک و شیک در خانه خود ارائه دهید، می توانید پارچه ای شبیه چرم را انتخاب کنید. پارچه نوبوک یکی از محصولاتی است که بافتی چرمی و حالتی ابریشمی دارد. پارچه‌های نوبوک به دلیل ویژگی‌های مقاوم در برابر لکه و همچنین بافت نرم‌شان مورد استقبال همه قرار می‌گیرند.

طرح های پارچه مبل مناسب برای فضای باز

پارچه رومبلی های زیادی برای استفاده در فضاهای باز وجود دارد. بهترین و بادوام ترین نوع پارچه برای استفاده در مبلمان فضای باز، خرید پارچه رومبلی پلی پروپیلن است. پلی پروپیلن نسبت به سایر الیاف در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم تر است. اگر مرطوب باشد، به سرعت خشک می شوند. این نوع پارچه مخصوصاً برای بالش و کوسن در فضای باز مناسب است. الفین ها و اکریلیک ها نیز در برابر محو شدن اشعه های مضر خورشید بسیار مقاوم هستند. با انتخاب این پارچه ها برای مبلمان فضای باز، می توانید سال ها از آنها استفاده کنید.  طیف گسترده ای از مدل ها و رنگ های گوناگون در آداک پریمیوم به شما این امکان را می دهد که گزینه های مختلف را با جزئیات ارزیابی کنید. با انتخاب هر یک از این گزینه ها می توانید فضای خاصی را در باغ یا تراس خود برای خود ایجاد کنید.

راهنمای خرید پارچه رومبلی

  1. هنگام خرید پارچه رو مبلی مناسب برای حیوانات خانگی یا کودکان، دوام و تمیزی تمام سطوح را در نظر بگیرید. در این صورت باید پارچه ای مقاوم و با دوام را انتخاب کنید بطوری که در اثر شست و شوی مداوم و استفاده دائمی پس از چند سال مثل روز اول باشد. همچنین باید پارچه ای را نتخاب نمایید که به راحتی هرگونه لکه از روی آن پاک شود.
  2. نکته مهم برای افرادی که مهمانان زیادی دارند و دائما از مبلمان خود استفاده می کنند این است که پارچه رومبلی رنگ تیره خریداری نمایند چرا که پارچه های رنگ تیره لکه ها و کثیفی ها را کمتر به نمایش میگذارند.
  3. اگر فضای نشیمن شما کوچک است به شما خرید پارچه رومبلی رنگ روشن پیشنهاد می شود. چرا که رنگ های روشن باعث دلبازی فضای شما می شود.
  4. در صورتی که به آسم یا آلرژی مبتلا هستید پارچه هایی با نخ طبیعی و کرکی بدترین انتخاب ممکن برای شما خواهد بود چرا که سبب افزایش آلرژی شما می شوند. بهترین گزینه برای افرادی که مبتلا به آلژی هستند خرید پارچه رومبلی جیر مصنوعی است.
  5. در هر صورت پارچه مبلی را انتخا کنید که مقاومت بالایی در برابر سایش و تغییر شکل داشته باشد و با مرور زمان شکل ظاهری اش ثابت بماند.
  6. مهم ترین نکته در خرید پارچه رومبلی هزینه ی آن است. به هر میزان پارچه باکیفیت تر و مرغوب تر باشد، به همان میزان کیفیت پارچه نیز بالاتر می رود. قیمت پارچه مبل یک نکته مهم است. قبل از شروع خرید، بودجه ای تعیین کنید و به دنبال جنسی باشید که بالاترین ارزش را برای پول شما ارائه دهد.
  7. فرقی نمی‌کند به دنبال رنگ، الگو یا طرح خاصی باشید، انتخاب پارچه رومبلی شما تأثیر زیادی بر اتاق خواهد داشت، بنابراین با دقت انتخاب کنید تا مطمئن شوید که با طرح شما مطابقت دارد. مواد طبیعی ممکن است در زیر نور شدید خورشید محو شوند، بنابراین اگر مبل نزدیک پنجره است، از پارچه مصنوعی استفاده کنید.
  8. اگر خانواده ای شلوغ دارید و یا اگر سگ یا گربه دارید، پارچه ای را انتخاب کنید که به راحتی قابل تمیز کردن باشد . چرم، میکروفیبر، مخمل و بوم همگی گزینه‌های خوبی در این مورد هستند.
  9. قبل از تصمیم گیری نهایی، نظرات سایر مشتریانی که پارچه مشابهی را خریداری کرده اند، بخوانید. این می تواند بینش ارزشمندی در مورد کیفیت، راحتی و دوام پارچه رومبلی به شما بدهد.

برای خریدی به صرفه و باکیفیت به سایت آداک پریمیوم مراجعه کنید. این شرکت تولید کننده انواع پارچه مبلی در رنگ ها و طرح های مختلف با بالاترین کیفیت می باشد

Share