در این مقاله قصد دارم شما را با برند دوو و نمایندگی رسمی دوو در شهریار آشنا کنم. تا انتها همراه من باشید

همه ما به دنبال خرید از برندی معتبر هستیم تا در آینده کمتر با مشکلاتی مثل خرابی و فرسودگی زودرس دستگاه مواجه شویم. اما قیمت لوازم خانگی برند های معتبر با توجه به کیفیت بالایی که دارند کمی بالاتر است.

در این مقاله قصد دارم شما را با برند دوو و نمایندگی رسمی دوو در شهریار آشنا کنم. تا انتها همراه من باشید.

در اواسط دهه هفتاد، زمانی که کودک بودم، یادم می آید که یک تلویزیون رنگی کوچک چهارده اینچی داشتیم که روز و شبم پای آن سر می شد. روی کاغذ نقاشی سعی میکردم برند تلویزیون را بکشم و کلا علاقه خاصی به آن تلویزیون داشتم. هر جا که بیلبورد یا تابلوی مغازه آن برند را می دیدم کلی ذوق میکردم و با انگشت اشاره آن را به پدر و مادرم نشان می دادم. سال ها گذشت و ما تلویزیون ۲۱ اینچی خریدیم و تلویزیون قدیمی را به مادربزرگم که تلویزیون سیاه سفید داشت، دادیم. با گذشت سال ها باز هم آن تلویزیون کوچک، برایم دوست داشتنی بود و هر وقت که به خانه مادربزرگم می رفتیم پای آن تلویزیون می نشستم و برنامه کودک می دیدم. الان که به آخر سال ۱۴۰۰ نزدیک می شویم، هنوز هم آن تلویزیون مثل روز اول کار می کند و برایم یادآور خاطرات کودکی ست. آن تلویزیون دوو بود و من عاشق آن بودم.

دوو، برند وفادار و با کیفیت

وقتی الان هم به دستگاه ها و خدمات پس از فروش دوو نگاه میکنم، هنوز میتوان با خیال راحت به آن اعتماد کرد و آن را دوست داشت. دوو از قدیم تا به امروز هم پای ایرانیان بوده و همیشه  لوازم خانگی های بسیار با کیفیتی را با تکنولوژی های روز دنیا عرضه کرده است. به جرات می توان گفت در میان تمام برند هایی که در ایران فعالیت دارند دوو چند سر و گردن از برند های دیگر بالاتر است. محصولات دوو هم اکنون داخل ایران تولید می شوند و تحت لیسانس این برند کره ای هستند. واردات لوازم خانگی در جهت حمایت از تولید ملی متوقف شده است اما از آن جایی که دوو خط تولید خود را در ایران راه اندازی نموده است می تواند محصولات خود را در کشور ایران عرضه نماید.

لوازم خانگی دوو

خوشبختانه محصولات دوو به وفور در ایران یافت می شوند و محدودیتی در عرضه آن وجود ندارد. همه ما به دنبال خرید از برندی معتبر هستیم تا در آینده کمتر با مشکلاتی مثل خرابی و فرسودگی زودرس دستگاه مواجه شویم. اما قیمت لوازم خانگی برند های معتبر با توجه به کیفیت بالایی که دارند کمی بالاتر است. همان طور که همه ما می دانیم خرید لوازم خانگی این روز ها با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه، برای برخی از اقشار بسیار سخت شده است. اما هنوز هم راه های مناسبی برای خرید از این برندها وجود دارد. من می خواهم یکی از این راه ها را به شما معرفی کنم تا به دلیل کمبود بودجه از یک یخچال با کیفیت که تا سال ها به خوبی کار کند و امکانات کاملی داشته باشد بی نصیب نمانید.

خرید اقساطی لوازم خانگی دوو

خرید اقساطی یکی از راه های عالی برای خرید لوازم خانگی می باشد. در خرید اقساطی می توانید بسته به شرایطی که دارید حتی بدون ضامن و پیش پرداخت و در اقساط بلند مدت وسیله ای را که می خواهید تهیه نمایید. خرید برخی از لوازم مانند یخچال قابلیت به تعویق انداختن ندارند و در صورتی که یخچال خانه معیوب شود و دیگر نتوان آن را تعمیر کرد، خرید قسطی یکی از مناسب ترین راه ها برای خرید سریع یخچال می باشد. فروشگاه لوازم خانگی مدرن عرضه کننده انواع لوازم خانگی ست و با شرایط اقساطی متنوع و آسان در خدمت است تا مشتریان بتوانند با شرایط خرید اقساطی آسان لوازم خانگی مورد نیاز خود را تهیه نمایند. برای مشاهده تمامی محصولات دوو در فروشگاه مدرن می توانید به وبسایت این فروشگاه مراجعه نمایید.

فروشگاه لوازم خانگی مدرن

فروشگاه مدرن دارای سه شعبه در غرب تهران ( شهریار) می باشد و در تمامی این شعبات شما می توانید متنوع ترین لوازم خانگی ها را از معتبرترین برند ها بیابید. شرایطی که این فروشگاه برای خرید اقساطی گذاشته فوق العاده است. شما می توانید این شرایط را در وبسایت فروشگاه مدرن بخوانید.

در وبسایت فروشگاه لوازم خانگی مدرن تمامی کالا ها با مشخصات کامل معرفی شده اند. این کالا ها با برند های مختلف دسته بندی شده اند تا بتوانید هرچه راحت تر به مشخصات دستگاه مورد نظر دسترسی پیدا کنید و در صورت تمایل آن را خریداری نمایید.

ارتباط با فروشگاه

فروشگاه مدرن با داشتن تجربه ای طولانی درعرضه انواع لوازم خانگی یکی از بهترین فروشگاه های لوازم خانگی در غرب تهران و جنوب کرج می باشد. این فروشگاه در راستای تسهیل خرید مشتریان عزیز اقدام به عرضه محصولات به صورت اقساطی نموده است. فروشگاه مدرن نمایندگی رسمی دوو در شهریار می باشد و با برند های نام آشنای دیگری همچون اسنوا، پاکشوما، امرسان، لایف و… همکاری دارد که می توانید انواع، یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و … این برند ها را نیز از این فروشگاه خریداری کنید.

وبسایت فروشگاه لوازم خانگی مدرن

شعبه مرکزی مدرن

آدرس : شهریار – بلوار آزادگان – بعد از نمایندگی سایپا – هایپر لوازم خانگی بصیری

۰۲۱۴۰۶۶۵۰۷۱

۰۲۱۴۰۶۶۵۰۷۲

۰۹۱۱۱۲۳۴۵۱۲

Share