ورود حزب‌الله لبنان به جنگ منجر به ویرانی‌ می‌شود

یاوه‌گویی تازه نتانیاهو درباره حزب‌الله؛ موضوع مرگ و زندگی است

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در رجزخوانی و یاوه‌گویی‌های جدید اعلام کرد که ورود حزب‌الله لبنان به جنگ منجر به ویرانی‌ای می‌شود که تصورش برای حزب‌الله و لبنان غیرممکن است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که ورود حزب‌الله به جنگ منجر به ویرانی‌ای می‌شود که تصورش برای حزب‌الله و لبنان غیرممکن است.

به گزارش «الجزیره»، نتانیاهو روز یکشنبه در بین نیروهای صهیونیست، جنگ با غزه را موضوع مرگ یا زندگی برای رژیم صهیونیستی توصیف کرد.

نتانیاهو در ادامه یاوه‌گویی‌هایش خطاب به نیروهای رژیم صهیونیستی مدعی شد: «اگر حزب‌الله تصمیم بگیرد که به جنگ علیه اسرائیل وارد شود، مرتکب بزرگترین اشتباه خود شده است و ما به شدت به آن ضربه خواهیم زد.»

روز گذشته نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: این حزب تماس‌های بسیاری در خصوص جلوگیری از مداخله حزب‌الله در تجاوز رژیم صهیونیستی دریافت کرده، ولی اکنون در دل نبرد قرار دارد.

مرزهای جنوبی لبنان از آغاز عملیات طوفان الاقصی در روز شنبه ۷ اکتبر، شاهد تنش میان رژیم صهیونیستی و لبنان است. گفتنی است حماس و دیگر گروه‌های فلسطینی در غزه صبح روز شنبه ۷ اکتبر عملیات «طوفان الاقصی» را در پاسخ به حملات مستمر نیروهای رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان علیه مردم فلسطین، دارایی‌ها و مقدسات آنها به ویژه مسجد الاقصی آغاز کردند.

از سوی دیگر، ارتش رژیم صهیونیستی عملیات «شمشیرهای آهنین» را آغاز کرد و همچنان به حملات فشرده به نوار غزه ادامه می‌دهد.

Share