سپیدرودی ها به دیدار اعضای شورا رفتند

پرداخت بخش هنگفتی از بدهی‌های سپیدرود رشت | ۹۰ درصد بازیکنان تیم سپیدرود بومی هستند

مدیران تیم فوتبال سپیدرود رشت با محمد حسین واثق کارگرنیا، رئیس شورای اسلامی شهر رشت و اعضای این شهر دیدار و گفت و‌گو کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس شورای اسلامی رشت در دیدار با مدیران تیم فوتبال سپیدرود رشت در ساختمان جلسات شورای رشت اظهار کرد: تیم سپیدرود از تیم‌های ریشه دار و مردمی است.

محمد حسین واثق کارگرنیا با بیان اینکه شورای رشت متعلق و در خدمت تمامی اقشار جامعه است افزود: حضور فرشاد پیوس بازیکن توانمند و پر افتخار فوتبال ایران را به عنوان سرمربی تیم مردمی و پر طرفدار سپیدرود رشت تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم شاهد افتخار آفرینی این تیم و صعود به لیگ برتر باشیم.

وی با تاکید به اینکه تیم سپیدرود موجب نشاط و شادابی در رشت است بیان کرد: مردم رشت با پیروزی این تیم شاد و با باخت سپیدرود نیز ناراحت می‌شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه در دوران فعالیت شورای چهارم رشت حمایت بسیار خوبی از تیم فوتبال سپیدرود رشت توسط شورا و شهردار وقت صورت گرفت تصریح کرد: اگر به تیم سپیدرود رشت اعتماد شود یقینا می‌تواند تداعی کننده روزهای پر افتخار فوتبال رشت و گیلان باشد و یقینا با حضور کادر فنی قوی، امیدواریم که این تیم مجددا به روزهای اوج خود باز گردد.

کارگرنیا با بیان اینکه شهر رشت در گذشته نه چندان دور از جایگاه‌های بسیار خوبی در بسیاری از عرصه‌های ورزشی برخوردار بود گفت: امیدواریم بار دیگر شاهد تحقق این مهم باشیم و حضور حداکثری اعضای شورا در این دیدار نشان دهنده این است که منتخبین مردم رشت از تیم‌های ورزشی بالاخص تیم‌های فوتبال و سپیدرود و داماش حمایت می‌کنند.

وی با تاکید به اینکه تلاش می‌کنیم که حتما در قالب یک جمع حداکثری در زمان انجام مسابقات فوتبال در کنار سپیدرود باشیم افزود: ان شاا که شاهد موفقیت این تیم ریشه دار و مردمی باشیم و به زودی به منظور حمایت و تقدیر از تلاش‌هایی که توسط مالک جدید، سرمربی و مدیر عامل باشگاه سپیدرود در راستای بهبود وضعیت این تیم مردمی انجام شده است در باشگاه سپیدرود حضور پیدا می‌کنیم.

رقم خوردن اتفاقات خوب در سپیدرود رشت

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای رشت نیز در این دیدار با اشاره به اینکه حضور فرشاد پیوس در تیم فوتبال سپیدرود یقینا منجر به اتفاقات خوبی می‌شود اظهار کرد: فرشاد پیوس در هر تیمی که حضور پیدا کرد اقدامات خوبی انجام داد.

سید شمس شفیعی با بیان اینکه مردمان هیچ جای کشور همانند مردمان رشت و گیلان فوتبال دوست نیستند افزود: مردمان رشت و گیلان علاقه‌شان به تیم‌های فوتبال همانند مردمان برزیل و آرژانتین است و انتظار داریم که اتفاقات خوبی در فوتبال رشت رقم بخورد و یقینا عملکرد پیوس در تیم فوتبال سپیدرود رشت برای این شهر آورده‌های فراوانی به همراه دارد.

وی به افتخار آفرینی‌های فرشاد پیوس در دوران مربیگری فوتبال اشاره کرد و گفت: به عنوان منتخبین مردم رشت در شورا به حضور پیوس و رقم خوردن اتفاقات خوب برای این تیم ریشه دار بسیار امیدوار هستیم.

برای رفع مشکلات سپیدرود و داماش کوتاهی نمی‌کنیم

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای رشت نیز در این دیدار با اشاره به اینکه تیم فوتبال سپیدرود رشت مانند رودخانه سپیدرود از برندهای این شهر محسوب می‌شود اظهار کرد: هر کاری که از دست مجموعه مدیریت شهری به منظور رفع مشکلات این شهر بر بیاید یقینا کوتاهی نمی‌کنیم.
علیرضا تاج شهرستانی با تاکید به اینکه باید تیم‌های فوتبال سپیدرود و داماش رشت حفظ شوند افزود: خدا رو شاکریم که ورزشکاران ما به واسطه توانمندی‌ها و افتخار آفرینی‌ها به دیگر کشورهای دنیا اعزام می‌شوند و این موجب افتخار است.

اعضای شورا حامی ورزش

عضو شورای شهر رشت نیز در این دیدار با اشاره به اینکه نگاه شورا به ورزش دوستانه است اظهار کرد: اعضای شورای رشت حامی ورزش هستند و تیم فوتبال سپیدرود بسیار با قدمت است.
هادی رمضانی با بیان اینکه سپیدرود جزو علایق مردم رشت است افزود: اگر گاهی هم شورا در خصوص مباحث مالی موافقت نمی‌کند بخاطر مشکلات مدیریتی در این تیم‌های ورزشی است و یقینا حضور پیوس را به فال نیک می‌گیریم.

رشت سرشاز از حضور نخبه‌ها است

رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای رشت نیز در این دیدار با اشاره به اینکه فرشاد پیوس پیش از این نیز در شهر رشت حضور پیدا کرده بود اظهار کرد: در آن دوران نیز اتفاقات خوبی رقم خورد ولی متاسفانه مشکلات مالکیتی در تیم‌های ورزشی موجب می‌شود که این اتفاقات خوب تداوم نداشته باشد.
محسن سماکچی با قدردانی از حامد یوسفی مالک جدید باشگاه سپیدرود رشت افزود: وی تا کنون برای رفع مشکلات تیم سپیدرود تلاش‌های فراوانی انجام داده است و در حال حاضر در کنار تمامی مشکلاتی که وجود دارد، تیم‌های سپیدرود و داماش موجب نشاط در جامعه می‌شوند و رشت سرشار از حضور نخبه‌ها در عرصه‌های مختلف است.

وی با تاکید به اینکه مجموعه مدیریت شهری رشت به عنوان یک همراه همیشگی در کنار تیم‌های سپیدرود و داماش هستند گفت: قطعا رشد تیم‌های ورزشی رشت می‌تواند تاثیرات فراوانی برای شهر به همراه داشته باشد و فرشاد پیوس یکی از افراد توانمند و اخلاق مدار است و با مدیریت محکمی که پیش از این از وی مشاهده کردیم یقینا اتفاقات خوبی برای سپیدرود رقم می‌خورد.

تیم‌های فوتبال رشت موجب شور و نشاط جوانان این شهر هستند

رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای رشت نیز در این دیدار با اشاره به اینکه از دوران فوتبال فرشاد پیوس خاطرات شیرینی دارم اظهار کرد: مرحوم قایقران از جمله افتخارات بزرگ گیلان است که در همان دوران در اوج افتخار آفرینی می‌کرد.
حسن کریمی کرنق با انتقاد از مدیریت ناصحیح در فوتبال گیلان طی سال‌های گذشته افزود: نسبت به تیم‌های سپیدرود و داماش علاقه و عِرق فراوانی دارم و در مجموع تیم‌های فوتبال رشت موجب شور و نشاط در بین مردمان این شهر بالاخص جوانان رشت می‌شوند.

وی با تاکید به اینکه بنده نسبت به سپیدرود علاقه قلبی دارم تصریح کرد: هر لایحه‌ای در راستای مساعدت با این تیم‌ها به صحن شورا ارسال شود یقینا به عنوان یک عضو شورا با آن موافقت می‌کنم و امیدوارم شاهد ارتقای هر چه بیشتر ورزش رشت باشیم.

حمایت مسئوولین برای بازگشت سپیدرود رشت به دوران طلایی

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی رشت نیز در این دیدار با اشاره به اینکه اینجا جمع شدیم تا مشکلات و مباحثی که پیش روی این تیم وجود دارد و شورا می‌تواند در رفع آن‌ها تاثیر گذار باشد را بشنویم اظهار کرد: فرشاد پیوس به عنوان افتخار ایران متعلق به همه ملت ایران است.
مسعود عباس نژاد با بیان اینکه سپیدرود برای بازگشت به دوران طلایی نیازمند حمایت همه مسئوولین از جمله استاندار گیلان و… است افزود: ان شالله صعود سپیدرود به لیگ برتر فوتبال را در کنار یکدیگر جشن بگیریم و بنده در خدمت همه اعضای این تیم هستم.

حفظ شأنیت تیم فوتبال سپیدرود رشت

مالک جدید باشگاه سپیدرود رشت نیز در این دیدار با اشاره به اینکه مشغول پرداخت بدهی‌های بر جا مانده این تیم از گذشته هستم اظهار کرد: بنده به عنوان یک رشتی به شهر رشت و استان گیلان علاقه فراوانی دارم و همواره تلاش کرده‌ام تا به عنوان یک رشتی پرچم ایران را در میادین ملی و بین المللی به اهتزاز در بیاورم.
حامد یوسفی با تاکید به اینکه مالکیت سپیدرود را نیز به واسطه عِرقی که به رشت و مردمانش دارم پذیرفته‌ام افزود: سعی کردم همواره شأنیت سپیدرود حفظ شود و انتخاب فرشاد پیوس به عنوان سرمربی و پیمان پارسا به عنوان مدیر عامل باشگاه نیز در همین راستا بوده است.
وی با اشاره به اینکه معتقدم شورای رشت می‌تواند به خوبی با سپیدرود همراهی کند بیان کرد: شورای رشت متشکل از منتخبین مردم این شهر هستند و یقینا حضور شورا در کنار تیم سپیدرود می‌تواند بسیار موثر و در رفع مشکلات این تیم و افتخار آفرینی‌هایش تاثیرگذار باشد.

۹۰درصد بازیکنان تیم سپیدرود بومی هستند

سرمربی جدید تیم فوتبال سپیدرود رشت نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از حضور در جمع اعضای شورای رشت اظهار کرد: اینکه تمامی اعضای شورا اهل ورزش و ورزش دوست هستند برایم بسیار امیدوار کننده است.
فرشاد پیوس با بیان اینکه حجم کاری فراوانی بر روی کادر فنی تیم و بازیکنانش حاکم است افزود: از جمع بازیکنانی که به تیم سپیدرود اضافه کردیم حدود ۹۰ درصد بومی هستند و تمامی بازیکنان با عِرق و تعصبی خاص برای سپیدرود بازی می‌کنند.

وی با تاکید به اینکه تیم فعلی سپیدرود کاملا اَرنج شده است بیان کرد: خون جدیدی به رگ‌های تیم سپیدرود وارد شده است و بازیکنانی جذب کرده‌ایم که عاشق رشت و سپیدرود هستند و با جان و دل برای تیم و شادی همشهریانشان بازی می‌کنند و باید با صبر و حوصله منتظر بازدهی و نتایج خوب این تیم باشیم.
پیوس با اشاره به اینکه به حمایت مجموعه مدیریت شهری رشت نیاز داریم تصریح کرد: تمایل دارم اعضای شورا و شهردار رشت همراه این تیم باشند و حمایت متقابل از یکدیگر داشته باشیم و از تمامی اعضای شورا به منظور حضور در دیدارهای این تیم دعوت می‌کنم.

پرداخت بخش هنگفتی از بدهی‌های تیم سپیدرود رشت

مدیر عامل باشگاه سپیدرود رشت نیز با قدردانی از نگاه حمایتی رئیس و اعضای شورای رشت نسبت به تیم فوتبال سپیدرود اظهار کرد: در کنار تیم بزرگ سپیدرود رشت بودن توفیق بزرگی برای بنده است و فرشاد پیوس در دورانی که به عنوان بازیکن فوتبال مشغول بازی بود به عنوان آقای گل و در دوران مربیگری به عنوان آقای صعود معروف و شناخته شده است.
پیمان پارسا با بیان اینکه حامد یوسفی مالک جدید باشگاه سپیدرود نیز از ورزشکاران افتخار آفرین رشت و کشور است افزود: حامد یوسفی بخش هنگفتی از بدهی‌های برجا مانده از گذشته را تا کنون پرداخت کرده است و خوشبختانه امسال به واسطه اقدامات خوب انجام شده توانستیم تا حدودی مشکلات را برطرف کنیم و پنجره نقل و انتقالات را نیز در زمان مشخص ببندیم.

وی به حضور ۱۲۸ بازیکن در تیم سپیدرود رشت در رده‌های مختلف سنی اشاره کرد و گفت: یقینا اتفاقات خوبی برای سپیدرود رقم می‌خورد و به امید خدا امسال سال صعود سپیدرود است و از اعضای شورا تقاضا داریم با همدلی و همراهی کمک کنند تا سپیدرود با قدرت صعود و موجبات شادی طرفداران آن فراهم شود.

Share