مجلسی انقلابی‌تر، کارآمدتر و با تجربه‌تر

مبنا و وعده تحول در لیست اعلامی؛ جوان‎ها به میدان انتخابات می‌آیند؟!

اجلاس مبنا با تأکید بر ۳ مؤلفه افزایش مشارکت در انتخابات، دعوت به همگرایی و کارآمدی و در نهایت تشکیل مجلسی انقلابی در انتخابات اسفند ماه در حرم امام خمینی (ره) برگزار شده است.

همایش مبنا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، اولین همایش انتخاباتی ۴ هزارنفری جمع بیداری نیروهای انقلاب اسلامی ” اجتماع فراگیر مبنا” بعدازظهر روز پنج شنبه ۴ آبان ماه ۱۴۰۲ با حضور و سخنرانی محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، محسن رضایی دبیرشورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، غلامعلی حداد عادل، و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد.

این اجلاس با تأکید بر ۳ مؤلفه افزایش مشارکت در انتخابات، دعوت به همگرایی و کارآمدی و در نهایت تشکیل مجلسی انقلابی در انتخابات اسفند ماه در حرم امام خمینی (ره) برگزار شده است.

آنطور که در خبرها آمده چند تن از چهره‌های گیلان ازجمله محمود شکری نماینده سابق مجلس، غلامرضا مرحبا نماینده کنونی آستارا، مصطفی بلورچی فعال سیاسی – اجتماعی گیلان، امیرحسین علوی شهردار سابق رشت، ذبیح نیکفر نماینده سابق لاهیجان و سیاهکل، نیز در این مراسم حضور داشتند.

حدادعادل در این مراسم با تاکید بر ضرورت وحدت اصولگرایان، اظهار امیدواری کرد که مجلسی انقلابی‌تر، کارآمدتر و با تجربه‌تر داشته باشیم.

قالیباف نیز هدف اصلی همایش مجمع بیداری نیروهای انقلاب، مشارکت و دوم وحدت جبهه انقلاب عنوان کرد و گفت، نباید رقابت در سهم خواهی داشته باشیم و باید یک چشم انداز روشن داشته باشیم.

رئیس مجلس در بخشی دیگر از اظهارات خود تاکید کرد که امروز برای پیشرفت کشور نیازمند تحول هستیم و با همه وجودم ایمان دارم که این تحول باید به دست جوانان اتفاق بیفتد.

اصولگرایان در انتخابات پیشین تحت عنوان جمنا و شانا به موفقیت های نسبی دست یافته بودند، با توجه به اینکه سه نماینده کنونی رشت که – هر سه از لیست اصولگرایان به مجلس یازدهم راه یافته اند – تقریبا سالخورده هستند، و باتوجه به چشم انداز درنظر گرفته برای فعالیت «مبنا» و نظر به مباحث مطرح شده توسط قالیباف و حداد عادل و البته عملکرد ضعیف نمایندگان تأییدی “شانا” به نظر می‌رسد که این بار در جریان اصولگرایی شاهد تحول در لیست اعلامی برای جذب حداکثری آرای مردمی و همچنین کاربردی‌تر شدن لیست نهایی خواهیم بود.

اقدامی که باتوجه به دعوت برخی خواص از سراسر کشور در این همایش دور از دسترس نیست که شاید تنها در این صورت تحقق وعده‌های کاندیداهای مورد حمایت مبنا برای مردم قابل پذیرش باشد.

Share