بخشدار کوچصفهان در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه؛

قیمت برنج گیلان منصفانه نیست | نانوایان کوچصفهانی با مردم منصفانه‌تر برخورد کنند

بخشدار کوچصفهان به قیمت برنج اشاره کرد و گفت: در هر روستایی در بخش کوچصفهان حضور پیدا میکنم شاهد درد دل‌های کشاورزان زحمت کش هستم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، بخشدار کوچصفهان در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته با محکوم کردن جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه اظهار کرد: همه آزادمردان و زنان در تمام جهان هم‌صدا با مردم مظلوم غزه این حمله‌های وحشیانه رژیم جعلی صهیونیستی را محکوم کردند.

علی حسین‌پور در ادامه به هفته پدافند غیر عامل اشاره کرد و گفت: پدافند غیر عامل به مجموعه اقدامات غیر مسلحانه که باعث افزایش بازدارندگی و کاهش نقاط آسیب‌پذیر است باز می‌شود.

وی به کارکردهای پدافند غیر عامل اشاره کرد و افزود: این کارکرد‌ها شامل حفاظت از جان و مدیریت مردم، حفاظت از زیر ساخت‌های اساسی و استمرار خدمات ضروری و حفاظت از تاسیسات و تجهیزات زیر ساختی و حفاظت از شهرها و روستاها در جنگ و تامین نیازهای مردم است.

بخشدار کوچصفهان بیان کرد: در زمینه پدافند غیرعامل هر کاری در کشور انجام بدهیم اگر مشارکت مردم نباشد، نمی‎توانیم به نتیجه مطلوب برسیم.

وی با بیان این مطلب که کشور ما از نظر منابع طبیعی، زیرزمینی و معادن و… یکی از سه کشور نخست جهان است، اظهار کرد: بالاترین سرمایه‌ای که بعد از انقلاب باعث تداوم و استمرار انقلاب شد، سرمایه اجتماعی است.

حسین‌پور با تاکید بر اینکه اتکا به سرمایه اجتماعی سبب رشد و پیشرفت کشور و بازدارندگی کلیه تهدیدات بالقوه خواهد شد، بیان کرد: این سرمایه بر پایه مشارکت، انسجام و اعتماد اجتماعی است، بعد از انقلاب حضور و مشارکت اجتماعی مردم در انتخابات، کشور ما را در رده‌های بالای جهان در موضوع مشارکت اجتماعی و مدنی قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه امسال انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم، گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرموند وظیفه وزارت کشور و هیات‌های اجرایی انتخابات، برگزاری انتخابات بر پایه ۴ مولفه سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت است و تلاش حداکثری خواهیم کرد که انتخابات بی‌نظیری داشته باشیم تا با افزایش مشارکت مردم در انتخابات، باعث بیشتر نمایان شدن سرمایه عظیم اجتماعی در برابر تمام تهدیدات دشمنان قسم خورده ایران باشیم.

حسین پور خاطرنشان کرد: همه ما وظیفه داریم در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی، مشارکت بیشتری در انتخابات داشته باشیم.

بخشدار کوچصفهان با اشاره به اینکه برای افزایش اعتماد عمومی همه مسئولان شهری و روستایی باید اقدامات درستی انجام دهند، افزود: حضور مسئولان بخش، دهیاران و شوراها و…در بین مردم و رسیدگی به مشکلات آنان از اقدامات درستی برای افزایش، اعتماد ملی خواهد بود.

وی در ادامه به قیمت برنج اشاره کرد و گفت: در هر روستایی در بخش کوچصفهان حضور پیدا میکنم شاهد درد دل‌های کشاورزان زحمتکش هستم، این درد و دل‌ها را به مسئولان بالادستی و نمایندگان انتقال می‌دهیم و امیدواریم با اقدامات نمایندگان محترم استان شاهد قیمت مناسب محصولات کشاورزی باشیم.

حسین پور با اشاره به اینکه همه اقلام در کشور گران شده است و کشاورز شغلی غیر از کشاورزی ندارد و با فروش محصول خود باید مایحتاج زندگی را تهیه نماید، اظهار کرد: متاسفانه آنچه شاهد هستیم آن است که برنج به قیمت منصفانه و منطقی به فروش نمیرود.

وی در پایان در مورد نانوایی‌های بخش کوچصفهان نیز گفت: همه نوع همکاری را با نانوانی‌های بخش انجام شده است و از نانوایان می‌خواهم که با مردم مهربان‌تر و منصفانه‌تر برخورد کنند و در عرضه نان با کیفیت‌تر به مردم کوشا باشند.

Share