با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا؛

سپاهان رسما مقابل الاتحاد بازنده شد | رای سنگین AFC علیه طلایی‌پوشان

با اعلام کنفدراسیون فوتبال، نتیجه دیدار لغو شده سپاهان و الاتحاد در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا به سود نماینده عربستان اعلام شد؛ بر اساس این رای، سپاهان ۳ بر صفر در این دیدار بازنده اعلام شد و محکوم به پرداخت ۲۰۰ هزار دلار شد. همچنین این باشگاه از میزبانی در دو دیدار آینده‌اش در ورزشگاه نقش جهان محروم شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  AFC امروز (پنجشنبه) آرای رسمی انضباطی اتخاذ شده در جلسه دیروز (چهارشنبه) کمیته انضباطی‌اش را اعلام کرد که در بین آرای اعلام شده، رای مربوط به دیدار سپاهان ایران و الاتحاد عربستان در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا هم مشخص شده است.

بر اساس این رای، سپاهان ۳ بر صفر در این دیدار بازنده اعلام شد و محکوم به پرداخت ۲۰۰ هزار دلار شد. همچنین این باشگاه از میزبانی در دو دیدار آینده‌اش در ورزشگاه نقش جهان محروم شد با این تبصره که در صورت تکرار تخلف مشابه، میزبانی یک بازی دیگر هم از این تیم گرفته خواهد شد. محرومیت از میزبانی بازی سوم به مدت سه سال تعلیقی است.

همچنین کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که مورد اعتراضی باشگاه الاتحاد باید از ورزشگاه نقش جهان حذف شود. در ادامه این رای عجیب، باشگاه سپاهان ملزم به بازپرداخت یارانه پرداختی AFC بابت دیدارهای خانگی طلایی‌پوشان شده است.

Share