نماینده ولی فقیه در گیلان:

جمهوری اسلامی از حقانیت تمام‌عیار برخوردار است | غزه گورستان سربازان صهیونیستی خواهد شد

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه مقاومت مردم فلسطین جهانی شده است، گفت: غزه به گورستانی برای سربازان صهیونیستی تبدیل می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان امروز در مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان در میدان شهدای ذهاب شهرداری رشت ضمن تقدیر از مردم ولایتمدار گیلان جهت حضور حماسه‌ساز در راهپیمایی ۱۳ آبان زیر بارش رحمت الهی اظهار داشت: این روز باعظمت را به دانش‌آموزان و دانشگاهیان که امیدهای آینده این کشور هستند تبریک عرض می‌کنم.

آیت‌الله رسول فلاحتی با اشاره به تقارن روز مبارزه با استکبار جهانی و روز پرنشاط دانش‌آموز با قیام مردم، نوجوانان و جوانان دلاور سرزمین فلسطین تصریح کرد: فلسطین همچنان پاره تن امت اسلام است و قلب‌های جوانانِ دنیای امروز مالامال از نفرت و انزجار از وحشی‌گری‌های صهیونیست‌ها است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه قدرت‌های استکبار جهانی به پرچمداری ایالات متحده که نمادی از وحشی‌گری جهانی‌ست، به کودکان و زنان بی‌دفاع غزه رحم نکردند و آنان را به خاک و خون کشیدند افزود: ضربه سهمگینی که امروز استکبار جهانی و صهیونیست‌های غاصب از فلسطینی‌ها خوردند تا مدت‌ها آنان را بیهوش خواهد کرد.

وی ادامه داد: استکبار که خود را آماده نبرد با قدرتِ بزرگ جمهوری اسلامی می‌کرد، در این نبرد نابرابر غزه فهمیده است که‌ جمهوری اسلامی و مردم ایران در معادلات سیاسی و تحلیل‌های آنان نمی‌گنجد و در برابر جمهوری اسلامی نمی‌تواند کاری از پیش ببرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان افزود: برخی کشورهای عربی مسلمان درصدد عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی بودند اما طوفان‌الاقصی و این حرکت جوانان فلسطینی باعث شد که رهبران این کشورها تا سالها میل برقراری روابط با اسرائیل را پیدا نکنند و سیلی بزرگی خوردند.

آیت‌الله فلاحتی،‌ جوانان و نوجوانان ایرانی را نماد قدرت و مقاومت در برابر ظلم دانست و با بیان اینکه جوانان فلسطینی به جوانان ایرانی اقتدا کرده و چنین حماسه‌ای آفریدند تصریح کرد: جمهوری اسلامی از حقانیت تمام‌عیار برخوردار است؛ نظام اسلامی سال‌ها خوی درندگی و وحشی‌گری آمریکا را فریاد زده است و امروز همه به این حقیقت رسیدند و مردم فرانسه و انگلیس و بیش از ۱۵۰ کشور دنیا فهمیدند که این ۲ قلدر جهانی(صهیونیست‌ها و آمریکا) در تلاش برای نابودی نسل انسان و مسلمانان هستند و لذا دنیای اسلام امروز بیدارتر شده است و متوجه شده‌اند که باید در مقابل این قدرت‌های سیه‌چهره بایستند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه آمریکا دستش به خون مسلمانان آغشته است افزود: آن دوران که می‌گفتند آمریکا کدخداست دیگر گذشت؛ امروز فریاد مرگ بر آمریکای جوانان و نوجوانان ایرانی برای همیشه تاریخ ماندگار خواهد شد.

وی با اشاره به مظلومیت ملت فلسطین در کنار مقاومت و ایستادگی در کنار مجاهدت گفت: بسیاری از ژنرال‌های صهیونیستی در اتفاقات اخیر فهمیدند که‌ در برابر مقاومت جوانان فلسطینی نمی‌توانند کاری از پیش ببرند و اگر حماقتِ عملیات زمینی علیه فلسطین را مرتکب شوند، غزه گورستان سربازان صهیونیستی خواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان در پایان گفت: پیام ملت و جوانان ایران به مجاهدان فلسطینی این است که جوانان ایران تا پای جان در کنار مجاهدان و مردم فلسطین ایستاده‌اند و آنان را فراموش نخواهند کرد.

Share