آیت‌الله فلاحتی در خطبه‌های نماز عید سعید فطر؛

همه دستگاه‌ها برای جلوگیری از لجام‌گسیختگی در افزایش قیمت اقلام مصرفی همت کنند

نماینده ولی‌فقیه در گیلان گفت: مسئولان تلاش کنند قیمت‌ اقلام و کالاها تثبیت شود و این امر نیازمند‌ تلاش همه دستگاه‌ها برای جلوگیری از لجام‌گسیختگی در افزایش قیمت اقلام مصرفی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آیت‌الله رسول فلاحتی صبح امروز در خطبه‌های نماز عید سعید فطر در رشت اظهار داشت: مردم مومن خداوند را برای یک ماه روزه‌داری و تهذیب نفس شاکر باشند.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه خداوند به ما توفیق درک ماه مبارک و باعظمت رمضان را عنایت کرد افزود: نعمت بزرگ عبادات، دعا و لیالی قدر از نعماتی بود که خداوند در این ماه پیش روی ما قرار داد.

امام جمعه رشت با اشاره به عزیزترین انسان‌ها نزد خداوند تصریح کرد: کسی‌که دوست دارد در پیشگاه خدا، عزیزترین انسان باشد در پنهان و آشکار، تقوای خدا را رعایت کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان به تلاش دولتمردان در راستای رفع مشکلات مردم و موفقیت‌های دولت سیزدهم اشاره و بیان کرد: یکی از خواسته‌های مردم این است که پیشرفت‌ها در سفره و معیشت آنان دیده شود.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۲ به‌عنوان “مهار تورم، رشد تولید” تاکید کرد: مسئولان تلاش کنند قیمت‌ اقلام و کالاها تثبیت شود و این امر نیازمند‌ تلاش همه دستگاه‌ها برای جلوگیری از لجام‌گسیختگی در افزایش قیمت اقلام مصرفی است.

وی با تاکید بر وحدت رویه در برخورد با ناهنجاری‌ها خاطرنشان کرد: پدیده کشف حجاب و ناهنجاری‌ها را دشمنان به این کشور و مردم تحمیل کردند و این پدیده نامبارک باید با تلاش دولت، همراهی مردم، بسیج، سپاه و سایر دغدغه‌مندان جامعه جمع شود.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان تاکید کرد: پدیده شوم کشف حجاب که برخی افراد ناآگاه مرتکب این خطا می‌شوند برای مردم پذیرفتنی نیست.

Share