فرماندار رودسر در جلسه شورای اداری؛

جایگاه قابل قبول رودسر در کشور به دلیل عملکرد بسیار درخشان عباسی در دوران نمایندگی است

حیدری با قدردانی استاندار گیلان اظهار کرد: اگر امروز شهرستان رودسر جایگاه بسیار قابل قبولی در گیلان قرار داشته و در سطح کشور می درخشد به دلیل عملکرد بسیار درخشان ایشان در دوران نمایندگی بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمد حیدری در جلسه شورای اداری رودسر که با حضور استاندار گیلان برگزار شد با تاکید بر اینکه دکتر عباسی نسبت به وضعیت شهرستان رودسر کاملا واقف است و نقاط ضعف و قوت این شهرستان را به طور ریز می شناسد، اظهار کرد: اگر امروز شهرستان رودسر جایگاه بسیار قابل قبولی در گیلان قرار داشته و در سطح کشور می درخشد به دلیل عملکرد بسیار درخشان ایشان در دوران نمایندگی بوده و امروز به عنوان نماینده عالی دولت این راهبری را عهده دار است.

فرماندار رودسر با اشاره به اینکه به صورت میدانی امروز از پروژه های عمرانی شهرستان نظیر سد پلرود بازدید به عمل آمد، تصریح کرد: شروع این پروژه توسط استاندار محترم گیلان بوده و انشاالله در پایان نیز با دستان مبارک ایشان افتتاح خواهد شد.

حیدری در ادامه با قدردانی از رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان از همراهی او در تخصیص اعتبارات قدردانی کرد.

وی طرح هادی را یکی از مشکلات شهرستان دانست که میتواند در کنار طرح تمام منجر به توسعه شهرستان شود، افزود: اگر ۵۰ درصد ظرفیت استان از بالقوه به بالفعل تبدیل شود میتواند در اقتصاد ملی اثرگذار باشد.

فرماندار رودسر با اشاره به اینکه به رودسر هم اکنون در برخی از اقلام کشاورزی در سطح کشور برند است، تصریح کرد: مراکز علمی و تحقیقاتی نیز باید تاسیس شود تا در کنار جایگاه سنتی بخش کشاورزی در جایگاه علمی و فناوری نیز قدم‌های بلندی برداریم.

حیدری همچنین با اشاره به ۴۵ کیلومتر نوار ساحلی شهرستان رودسر گفت: این مقدار نوار ساحلی میتواند استان را متحول کند و بیش از ۱۰ میلیارد تومان برای ساماندهی سواحل رودسر اختصاص پیدا کرد که در هیچ دوره ای این مقدار هزینه سابقه نداشت و یک رکورد تاریخی است.

فرماندار رودسر بیان کرد: برای تمام روستاهای ساحلی باید در برش محلی برنامه گردشگری داشته باشیم تا با استفاده از ظرفیت گردشگری شهرستان رودسر از مواهب ساحل بهره مند شود.

حیدری با اشاره به احداث رینگ ساحلی به همت شهرداری رودسر گفت: با احداث این رینگ تحول در حوزه سواحل قابل مشاهده خواهد بود و در کنار آن توسعه ورزشهای آبی و ساحلی در حال برنامه ریزی است تا در جایگاه نخست استانی و کشوری قرار بگیریم.

فرماندار رودسر با بیان اینکه با تلاش معاونت عمرانی و همت استاندار گیلان در حوزه پسماند از بن بست نجات پیدا کردیم، خاطرنشان کرد: در حوزه پسماند کار بزرگ و رو به جلویی خواهیم داشت.

حیدری با بیان اینکه ۵ شهر با طرح جامع و تفصیلی درگیر هستند، تصریح کرد: برای گشایش در ساخت و ساز و توسعه بلندمرتبه سازی نیازمند تصویب طرح جامع و تفصیلی هستیم.

عکس: ابوالفضل شکری

Share