فرماندار رودسر در جلسه شورای اداری؛

تلاش سودجویان برای دریافت سند ۳۷ هکتار از نوار ساحلی | برخی مثل کبک سرشان را در برف فرو بردند

مظفری با اشاره به اینکه سطح مدیریتی همه ما به سطح زباله رسیده است، گفت: ببخشید که چنین ادبیاتی مناسب نیست اما چند نفر با بی توجهی به وظایف خود سطح همه ما را به این سطحی که خودشان خواسته اند، رساندند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمدمهدی مظفری در جلسه شورای اداری رودسر با تاکید بر لزوم مورد رعایت پروتکل بهداشتی اظهار کرد: اگر امروز در مبارزه با ویروس منحوس کرونا، مجموعه بهداشت و درمان شهرستان رودسر توانست بستری های ما را به ۸ مورد برساند غیر از تعامل همه ادارات، خیرین، بسیج و دلسوزان نظام به چنین توفیقی نمی‌رسیدیم.

فرماندار رودسر با تاکید بر لزوم تکریم ارباب رجوع اظهار کرد: هرکسی که به شما مسئولان مراجعه می کنند دردش را دوا کنید، دلسردشان نکنید زیرا مردم را نباید مایوس کرد. این مردم به ما اعتماد کردند و همه ما به طور مستقیم و غیر مستقیم منتخب مردم هستیم و باید خدمت صادقانه به این مردم سرلوحه کار خودمان قرار بدهیم.

وی با اشاره به اینکه سطح مدیریتی همه ما به سطح زباله رسیده است، گفت: ببخشید که چنین ادبیاتی مناسب نیست اما چند نفر با بی توجهی به وظایف خود سطح همه ما را به این سطحی که خودشان خواسته اند، رساندند.

مظفری ادامه داد: بحث زباله از اول روز کاری ام پیگیر هستم و متاسفانه کسانی هستند که نمیخواهند وظایف خود را در این مورد به درستی انجام دهند.

وی ادامه داد: اگر مردم مشکل نداشتند هرگز به ما زنگ نمیزدند. آنها با امید به رفع مشکل خودشان به من و شما زنگ می زنند که این هم لطف خداست که می توانیم دردی را از دردمندی دوا کنیم.

مظفری در مورد بحث ساخت و سازهای غیرمجاز که درد عمیقی بر پیکر شهرستان است، گفت: سیستم اداری ما اشتباهاتی دارد و حتی کسانی هستند که مثل کبک سرشان را در برف فرو بردند و گمان می کنند کسی اینها را نمی بیند. اما تکلیفشان  توسط دستگاه قضایی روشن خواهد شد و آثار ارزشمند آن را قطعا مردم خواهند شنید.

نماینده عالی دولت در رودسر با اشاره به ابلاغ اصول ۱۲ گانه مبارزه با فساد یادآور شد: مدیران جهادی و انقلابی در این شهرستان دست و پای فسادانگیزان را خواهند بست.

مظفری ادامه داد: ساخت و ساز غیرمجاز، تخریب منابع طبیعی. جالب است افرادی به دنبال دریافت سند برای ۳۷ هکتار از نوار ساحلی بودند که با گزارش های مردمی جلوگیری شد. واقعا جای تاسف دارد چطور این افراد سودجو به راحتی برای دریافت سند این مقدار از زمین پیش رفتند!

وی در مورد پروژه های عمرانی شهرستان نیز اظهار کرد: دولت با همه مشکلات خود پول در اختیار مدیران می گذارد اما پروژه ها پیشرفتی ندارد. البته برخی از این کم کاری ها مربوط به این است که دست و پای ما را برای تصمیمات می بندند. ابلاغ می کنند که پروژه های بالای ۷۰ درصد تکمیل شود. نمونه داشتیم که پول نقد یکی از ادارات ما برگشت خورد، یعنی این اداره همین پول نقد را استفاده نکرد.

Share