فرماندار لاهیجان در گفتگو با دیارمیرزا اعلام کرد؛

تایید صلاحیت ۲۰ نفر برای انتخابات لاهیجان و سیاهکل | ۴۴ نفر مجوز عبور نگرفتند

براتی با اشاره به برگزاری بیش از ۱۰ جلسه هیات اجرایی در راستای بررسی صلاحیت داوطلبان بیان کرد: تعداد ۲۰ نفر تاییدصلاحیت، ۱۶ نفر عدم تایید، ۲۸ نفر عدم احراز و ۵ نفر جزء کسانی بودند که انصراف دادند.

براتی فرماندار لاهیجان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرماندار لاهیجان در گفتگو با دیارمیرزا در مورد تایید صلاحیت کاندیداهای مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با توجه به جایگاه انتخابات مجلس شورای اسلامی و نقش نمایندگان، در شهرستان‌ها هیات اجرایی پس از معرفی معتمدین تشکیل شده و به بررسی پرونده های ثبت نام شدگان پرداخت.

فرهاد براتی با اشاره به اینکه امسال در حوزه انتخابیه شهرستان لاهیجان و سیاهکل ۶۹ نفر ثبت نام کردند، گفت: هیات اجرایی انتخابات علاوه بر استعلامات پنجگانه از مراجع مربوطه، نسبت به تشکیل تیم های تحقیق و همچنین تحقیقات میدانی پرداخت.

وی با اشاره به برگزاری بیش از ۱۰ جلسه هیات اجرایی در راستای بررسی صلاحیت داوطلبان بیان کرد: تعداد ۲۰ نفر تاییدصلاحیت، ۱۶ نفر عدم تایید، ۲۸ نفر عدم احراز و ۵ نفر جزء کسانی بودند که انصراف دادند.

فرماندار لاهیجان در پایان با اشاره به مشارکت ۳ هزار نفر در حوزه برگزاری انتخابات اظهار کرد: امیدواریم مشارکت خوبی را شاهد باشیم.

Share