فرمانده انتظامی رشت خبر داد؛

به دام افتادن ماموران قلابی در رشت | آنها قصد اخاذی از دست‌فروشان در پیاده راه را داشتند

فرمانده انتظامی رشت از دستگیری ۲ نفر مامور قلابی که با جعل عنوان قصد اخاذی از مردم را داشتند، در شهر رشت بر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،  سرهنگ “محمود حافظی” با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم، اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که پلیس همواره نسبت بر آن تاکید دارد، درخواست کارت شناسایی معتبر از افرادی است که تحت عنوان مامور ارگان‌های دولتی به شهروندان مراجعه میکنند.

وی در ادامه گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه ۲ نفر تحت عنوان ماموران یکی از ارگان‌های دولتی با ظاهر فریبنده قصد اخاذی از دست‌فروشان در پیاده راه شهرداری رشت را دارند، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با بیان اینکه با بررسی‌های ماموران کلانتری ۱۲ و محرز شدن صحت موضوع مشخص شد این افراد وابسته به هیچ یک از ارگان‌های دولتی نبوده و با غصب عنوان و تهدید دست‌فروشان به جریمه، قصد اخاذی و دریافت پول از آن‌ها را داشتند، افزود: متهمان مورد نظر دستگیر و به مرجع انتظامی منتقل شدند.

این مقام انتظامی با اعلام اینکه تحقیقات پلیس برای شناسایی شکات ادامه دارد، تصریح کرد: متهمان ۲۸ و ۳۲ساله به اعمال مجرمانه خود اعتراف کرده و پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

سرهنگ حافظی در پایان ضمن قدردانی از همکاری مردم با پلیس، خاطرنشان کرد: اگر همه افراد جامعه نسبت به اتقاقات و رویدادهای اطراف خود حساس باشند و احساس مسئولیت کنند، قطعاً امنیت مطلوب‌تری را می‌توان در آن جامعه برقرار کرد.

Share