فرمانده انتظامی رشت خبر داد:

آتش سوزی و تخریب دکل مخابرات در رشت به دلیل اختلاف حساب با یکی از شرکت‌ها

فرمانده انتظامی رشت از دستگیری عامل تخریب و حریق عمدی دکل مخابرات در یکی از محله‌های این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرهنگ محمود حافظی با اشاره به اینکه اگر همه افراد جامعه نسبت به اتقاقات و رویدادهای اطراف خود حساس باشند و احساس مسئولیت کنند، قطعاً امنیت مطلوب‌تری را می‌توان در آن جامعه برقرار کرد، اظهار داشت: پلیس با جدیت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مقابله می‌کند.

وی در ادامه گفت: در پی اقدام فردی مبنی بر حریق عمدی و تخریب دکل مخابرات در یکی از محله‌های شهر رشت، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با بیان اینکه ماموران کلانتری ۱۵ با اقدامات فنی و اشرافیت اطلاعاتی عامل این اقدام را در ظرف مدت یک ساعت در حوالی محل وقوع جرم شناسایی و دستگیر کردند، افزود: این فرد ضمن اعتراف به اعمال مجرمانه و ابراز ندامت و پشیمانی از اقدامات خود، اختلاف حساب با یکی از شرکت‌های مخابراتی را علت بزه انتسابی خود عنوان کرد.

این مقام انتظامی از معرفی متهم ۵۴ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و بیان داشت: تخریب اموال عمومی سبب اخلال در ارائه خدمات به شهروندان می‌شود و پلیس با مجرمان برابر قانون برخورد می‌کند.

Share