در برنامه یار دوازدهم عنوان شد؛

ورود بازرسی به انتخابات هیات فوتبال گیلان | ده ده جانی: گلی که آفساید باشد را مردود اعلام خواهیم کرد!

ده ده جانی با بیان اینکه با ورود بازرسی محدودیت ها برداشته شده است، افزود: امیدوار هستیم که افرادی که پتانسیل لازم را دارند برای شرکت در انتخابات ثبت نام کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سجاد ده ده جانی شب گذشته در برنامه یار دوازدهم شبکه باران با اشاره به وصول گزارش‌های مردمی در رابطه با انتخابات هیات فوتبال استان گیلان اظهار کرد: شرایطی که در اطلاعیه فراخوان انتخابات هیات فوتبال استان آمده مغایر با اساسنامه فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی مصوب ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ است.

بازرس کل گیلان با تاکید به اینکه بازرسی به صورت فنی و تخصصی به این موضوع ورود کرده است، بیان کرد: بند ۵ و ۷ اطلاعیه که در مورد مدرک تحصیلی و سوابق مدیریتی است مغایر با اساسنامه است.

وی با اشاره به اینکه در بند ۷ ذکر شده بود که «سوابق مدیریتی سایر هیات های ورزشی قابل قبول نیست»، تصریح کرد: این بند برای افراد محدودیت ایجاد کرده بود که پس از ورود بازرسی براساس وظایف ذاتی نامه هشداری به اداره کل ورزش و جوانان گیلان در تاریخ ۲۵ مهرماه ۱۴۰۲ صادر شد که این نامه توسط این اداره کل به دلیل هیات رییسه ارجاع شد و آنها نیز ضمن اصلاح اطلاعیه مراتب را به مدیرکل ورزش و جوانان منعکس کردند.

ده ده جانی با بیان اینکه با ورود بازرسی محدودیت ها برداشته شده است، افزود: امیدوار هستیم که افرادی که پتانسیل لازم را دارند برای شرکت در انتخابات ثبت نام کنند.

بازرس کل گیلان با تاکید بر اینکه کمیسیون انتخابات وظیفه بررسی، تطبیق مدارک تسلیمی نامزدها و تطبیق شرایط آنان با الزامات این اساسنامه و ضمیمه آن(در خصوص نحوه محاسبه سابقه مدیریت)، استعلام صلاحیت نامزدها از مبادی و مراجع ذی ربط را برعهده دارد، اظهار کرد: از اعضای این کمیسیون انتظار می رود که به وظایف خود عمل کنند وگرنه مطمئنا گلی که آفساید باشد را مردود اعلام خواهیم کرد!

 

Share