رییس کل دادگستری استان گیلان دستور داد:

نسبت به تشکیل پرونده و آزادسازی زندانیان واجد شرایط با بدهی کمتر از ۵۰ میلیون تومان اقدام شود

نشست اعضای ستاد دیه استان با رییس کل دادگستری استان گیلان با طرح موضوع ۲۵ پرونده زندانی جرائم غیر عمد استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نشست اعضای ستاد دیه استان با حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان با طرح موضوع ۲۵ پرونده زندانی جرائم غیر عمد استان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان با تشکر از اقدامات ستاد دیه در سال جاری اظهار داشت: باید با اصلاح و به روزرسانی اطلاعات سیستمها، گزارش های دقیق تری از وضعیت فعلی زندانیان داشته باشیم لذا بایستی با همکاری اجرای احکام زندانها و محاکم قضایی این نقص اصلاح و برطرف گردد.

وی همچنین به موجودی زندانیان کمتر از ۵۰ میلیون تومان اشاره نمود و افزود: با اصلاح و بروز رسانی اطلاعات زندانیان گزارش های جامع تری بدست خواهد آمد که می توان برای تصمیم گیری های آینده از آن بهره برداری نمود.

رییس شورای قضایی استان در ادامه دستور داد ضمن بررسی آمار نسبت به تشکیل پرونده و آزادسازی زندانیان واجد شرایط با بدهی کمتر از ۵۰ میلیون تومان اقدام شود.

لازم به ذکر است پرونده ۲۵ زندانی جرائم غیر عمد استان با میزان کل بدهی ۴۰میلیارد تومان در این جلسه مطرح شد و تصمیماتی جهت مساعدت برای هر یک زندانیان فوق اتخاذ و مصوب گردید.

Share