دبیر جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان اعلام کرد:

لاهیجان آماده برگزاری دوازدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند است

شهردار و دبیر جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان از آمادگی برای میزبانی دوازدهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رضا زنده دل در گفت و گویی اظهار کرد: با برنامه ریزی ستاد جشنواره و حمایت‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر، مرکز هنرهای نمایشی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و پشتیبانی فرماندار، اعضای شورای تأمین و مسئولان شهرستان تدابیر لازم برای برگزاری دوازدهمین دوره جشنواره تئاتر خیابانی شهروند اندیشیده شده است.

وی اضافه کرد: برافراشته شدن پرچم‌های نارنجی در سطح شهر لاهیجان با صدای کاروان جشنواره تئاتر و حضور هنرمندان پرتلاش عرصه نمایش بیانگر اتفاقی فرهنگی در این شهر دارد و مردمان دیار پایتخت چای و ابریشم و بامبو در شهر غنوده در بوته‌های چای به استقبال دوازدهین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند می‌روند.

زنده دل گفت: دوازدهین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان از روز ۱۹ مهر در شهر لاهیجان آغاز خواهد شد و در روز ۲۲ مهر این جشنواره با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان خواهد داد.

شهردار و دبیر جشنواره شهروند لاهیجان اضافه کرد: پس از ۱۲ سال جشنواره تئاتر شهروند از نهالی کوچک به درختی تنومند تبدیل شده و مردمان دیار با فرهنگ لاهیجان و مسئولان برگزاری آماده میزبانی شایسته از هنرمندان و داوران و مهمانان جشنواره می‌باشند.

Share