رئیس کل دادگستری استان گیلان با جضور در صومعه سرا؛

صادقی نیارکی: پرونده‌های معوقه، عامل مهم نارضایتی در بین مردم است

رئیس کل دادگستری استان گیلان به همراه تعدادی از معاونین قضایی از دادگستری شهرستان صومعه سرا بازدید کرد و در نشستی با حضور مسئولان این شهرستان حضور یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان گیلان به همراه تعدادی از معاونین قضایی از دادگستری شهرستان صومعه سرا بازدید کرد و در نشستی با حضور مسئولان این شهرستان حضور یافت.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان گیلان در این نشست تصریح کرد: امروز تکلیف مسئولان این است که در راستای کسب رضایت مردم و امنیت و آرامش آنان گام بردارند.

وی با تاکید بر اجرای دقیق قانون حدنگار اظهار داشت: این طرح جهت جلوگیری و تعرض اراضی از دست اندازی زمین خواران است و باید با قوت و سرعت به اتمام برسد.

رئیس شورای قضایی استان در ادامه خاطر نشان کرد: سند دار کردن اراضی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است و مسئولان هرگاه از منویات ایشان غافل شده و به آن عمل نکردند خسارات زیادی  به جامعه وارد شده است.

وی با بیان اینکه مردم شهرستان صومعه سرا دارای فرهنگ غنی و ارزشمندی هستند افزود: امید که پس از این شاهد تغییر کاربری های غیرقانونی و از بین رفتن اراضی ملی و کشاورزی نباشیم و این میراث گران بها را برای آیندگان محفوظ بداریم.

این مقام ارشد قضایی در نشست با کارکنان قضایی و اداری این شهرستان نیز ابراز داشت: پرونده های معوق عامل مهم نارضایتی در بین مردم است که تسریع در رسیدگی ها باید در اولویت محاکم قضایی قرار گیرد.

Share