گزارش آتش نشانی رشت؛

سقوط مرد ۷۰ ساله به داخل چاه نیمه عمیق در امامزاده هاشم!

طبق تماس با سازمان آتش نشانی رشت در ساعت ۲۳:۲۵  یک شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ حادثه سقوط مردی حدودا ۷۰ساله در چاهی واقع در  امام زاده هاشم حوالی کاروانسرای شاه عباسی اطلاع داده شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، طی تماس با سازمان آتش نشانی رشت در ساعت ۲۳:۲۵  یکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ حادثه سقوط مردی حدودا ۷۰ساله در چاهی واقع در امام زاده هاشم حوالی کاروانسرای شاه عباسی اطلاع داده شد.

پس از این گزارش، تیم تخصصی نجات شامل ۴ آتش نشان و افسر ارشد بهمراه دو دستگاه خودروی نجات به محل حادثه اعزام شدند.

شهرام مومنی رئیس سازمان آتش نشانی رشت در این باره گفت: حوالی ساعت ۹ شب در پی گذر از راهی قدیمی و با نیت طی شدن مسیری کوتاه‌تر برای رسیدن به مقصد و نهایتا با توجه به‌عدم آگاهی و شناخت از این گذرگاه، مردی حدودا ۷۰ساله در یک چاه نیمه عمیق خانگی (متروکه) سقوط داشت.

وی در ادامه افزود: تیم نجات سریعا  با توجه به گاز فاضلاب موجود در چاه ضمن  انجام تمهیدات ایمنی و نیز برپایی تجهیزات و سه پایه‌های نجات نسبت به خارج کردن فرد سقوط کرده اقدام کردند.

مومنی عمق آب موجود در چاه را حدودا یک متر عنوان کرد و گفت: که فرد سقوط کرده که دچار ضعف و کم توانی شده بود جهت پیگیری امورات درمانی‌اش و اعزام به بیمارستان به عوامل اورژانس سپرده شد.

توصیه به شهروندان: از مسیرهای ناشناخته با احتیاط عبور کنید خوشبختانه؛ در نزدیکی این حادثه افرادی بودند تا حادثه را اطلاع‌رسانی کنند اما گاها حوادثی رخ میدهد که‌عدم اطلاع سریع جهت امدادرسانی موجبات رخداد حوادث تلخ‌تری خواهد بود.

Share