دبیر ستاد انتخابات استان گیلان:

داوطلبین انتخابات مجلس اطلاعیه شماره ۸ و دستور العمل بند ۱ ماده ۳۱ را مطالعه کنند

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گیلان گفت: لازم است داوطلبین محترم گواهی ۵ سال سابقه اجرایی را خطاب به (دبیرخانه ستاد انتخابات کشور) با امضاء بالاترین مقام دستگاه اجرایی مربوطه دریافت و آن را در سامانه بارگذاری نمایند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، دبیر ستاد انتخابات استان گیلان به همه داوطلبین محترم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی توصیه کرد به دقت مفاد اطلاعیه شماره ۸ ستاد انتخابات کشور و دستورالعمل بند ۹ ماده ۳۱ قانون انتخابات در خصوص نحوه چگونگی تایید ۵ سال سابقه فعالیت اجرایی یا آموزشی یا پژوهشی یا قضایی را مطالعه نمایند.

جواد شفیعی ثابت گفت: در هنگام ثبت نام قطعی که کاملاً الکترونیک انجام می‌شود، اطلاعات زیادی از داوطلبین در سامانه باید درج گردد و برخی قسمت‌ها باید مدارک بارگذاری گردد، لذا در بخش اعلام شماره حساب و گواهی ۵ سال سابقه اجرایی نیاز است همه بانک‌ها و دستگاههای اجرایی و قضایی و آموزشی کشور همکاری آنی با داوطلبین محترم برای صدور گواهی‌های مربوطه داشته باشند.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گیلان گفت: لازم است داوطلبین محترم گواهی ۵ سال سابقه اجرایی را خطاب به (دبیرخانه ستاد انتخابات کشور) با امضاء بالاترین مقام دستگاه اجرایی مربوطه دریافت و آن را در سامانه بارگذاری نمایند و همچنین یک شماره حساب غیرتجاری مربوط به هزینه انتخاباتی خود را یا تعیین یا افتتاح نموده و گواهی اخذ شده از بانک را مبنی بر درخواست وزارت کشور و هیأت مرکزی نظارت را در سامانه بارگذاری نمایند.

دبیر ستاد انتخابات گفت: بهتر است داوطلبین محترم از هم اکنون نسبت به تهیه این گواهی نامه‌ها اقدام و در همان روزهای اولیه؛ ثبت نام را از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۸ انجام داده و به روزهای آخر موکول ننمایند.
برابر اخبار واصله در گفتگوی ویژه خبری ساعت ۲۰ شبکه باران روز ۲۶مهر آموزش نحوه ثبت نام قطعی توسط دبیر ستاد انتخابات استان ارائه میگردد.

Share