بهترین هتل‌های اصفهان برای اقامت

در مطلب حاضر قصد داریم، بهترین هتل‌های اصفهان را به شما معرفی کنیم.

شهر اصفهان را می‌توان موزه‌ای زنده از تاریخ و فرهنگ اصیل ایرانی دانست که به سبب جذابیت‌های فراوانش به نصف جهان نیز شهرت دارد. این شهر همیشه جزو چند گزینه اول در میان مقاصد ایرانگردی است بطوری که بلیط‌های پرواز به اصفهان همواره جزو پرفروش‌ترین بلیط پرواز داخلی بوده است. مثل هر مقصد گردشگری مهم دیگری که میزبان حجم زیادی از مسافران است، در اصفهان نیز هتل‌ها و مراکز اقامتی متنوعی وجود دارد. در مطلب حاضر قصد داریم از میان همه آنها، بهترین هتل‌های اصفهان را به شما معرفی کنیم. پس اگر شما هم در حال تدارک سفر به شهر تاریخی اصفهان هستید با ما همراه شوید.

هتل عباسی اصفهان با قدمتی ۳۰۰ ساله

هتل عباسی اصفهان نه تنها از بهترین هتل‌های اصفهان است بلکه در شمار بهترین هتل‌های ایران نیز قرار دارد. این مجموعه یک هتل پنج ستاره و فوق العاده لوکس با امکانات مطلوب است و بسیاری از افرادی که با بلیط پرواز داخلی راهی اصفهان می‌شوند اولین جایی است که بعد از رسیدن به فرودگاه به آنجا می‌روند. آنچه موجب محبوبیت و شهرت بیش از اندازه این هتل شده است تاریخچه و قدمت آن است که به بیش از ۳۰۰ سال می‌رسد. بی‌شک اقامت در یکی از اولین کاروانسراها تجربه‌ای منحصر به فرد و هیجان‌انگیز است. بعلاوه در زمان اقامت در این هتل می‌توان از فضای باغ بیرونی هتل با مناظر خیره‌کننده و صرف وعده‌های غذایی در رستوران و کافه‌های هتل آن هم در محوطه باغ، اقامت خاطره‌انگیزی رقم زد. چشم‌انداز اتاق‌ها و سوئیت‌ها از جذابیت‌های دیگر اقامت در این هتل است. گفتنی است سوئیت صفوی هتل عباسی شاهکاری تمام معنا از معماری قاجاری است که در کمتر هتلی می‌توان نمونه آن را پیدا کرد. اگر قصد دارید اقامتی لوکس در فضای سنتی و دلنشین هتل عباسی اصفهان را تجربه کنید می‌توانید با کلیک در اینجا از همین حالا رزروتان را انجام دهید.

 

اقامتی خوش در جوار زاینده رود در هتل پارسیان کوثر اصفهان

گروه هتل‌های پارسیان از برندهای شناخته شده در حوزه هتل‌داری است. هتل پارسیان کوثر اصفهان نیز یکی از آنها است که در رتبه‌بندی هتل‌های پنج ستاره قرار دارد. این هتل توانسته است با موقعیت مکانی فوق العاده‌ای که دارد و همچنین ارائه خدمات میزبانی مطلوب رضایت حداکثری مهمانانش را بدست آورد بطوری که به عنوان یکی از بهترین هتل‌های اصفهان از نگاه کاربران قرار گیرد. این هتل در سال ۱۳۴۷ احداث شد و در آن زمان تنها ۱۳۰باب اتاق داشت اما در سال‌های پس از آن چندین بار مورد بازسازی قرار گرفت و فاز دوم هتل تحت عنوان ساختمان فیروزه با نمای خیره‌کننده و فیروزه‌ای رنگش نیز به آن افزوده شد و روی هم رفته تعداد اتاق‌هایش به ۲۵۰ باب رسید. از آنجا که هتل کوثر اصفهان درست در کنار رودخانه است و چشم‌انداز تماشایی زاینده رود در اتاق‌ها ویژگی منجصر به فرد آن است.

هتل پیروزی اصفهان با امکانات کامل

هتل پیروزی اصفهان از بهترین گزینه‌ها برای اقامت در اصفهان است. این هتل چهار ستاره در بهترین نقطه شهر یعنی در میانه خیابان چهار باغ با دسترسی فوق العاده آسان به دیدنی‌های اصفهان قرار گرفته است. هرچند این مجموعه قدمت نسبتا زیادی دارد و احداث آن به پیش از انقلاب برمی‌گردد اما در دهه ۱۳۹۰ مورد بازسازی قرار گرفته است و اتاق‌های آن از کیفیت بسیار خوبی برخوردارند. علاوه بر آن امکانات هتل نیز از هر نظر ایده‌آل است بطوری که تمامی نیازهای مهمانان را در طول اقامتشان فراهم می‌کند. بنابراین اگر جزو مسافرانی هستید که با بلیط مشهد به اصفهان

 راهی سفر می‌شوید و با موقعیت شهری اصفهان آشنا نیستید هتل پیروزی اصفهان با موقعیت مکانی و امکانات کامل می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما باشد.

هتل آسمان اصفهان انتخاب لوکس پسندان

هتل آسمان اصفهان اولین مجموعه اقامتی از گروه هتل‌های آسمان در شهر اصفهان است. این هتل که تاسیس آن به سال ۱۳۸۴ برمی‌گردد توانست به سرعت نام خود را در زمره بهترین هتل‌های اصفهان مطرح کند. این هتل چهار ستاره دارای تقریبا هشتاد سوئیت‌ از نوع دوتخته و یک تخته است که در یک آسمان خراش لوکس جای گرفته‌اند و برخی از آنها مشرف به رودخانه هستند. امکانات رفاهی و کیفیت خدمات‌رسانی در این هتل به اندازه‌ای است که کمتر کاربری از اقامت در آن ابراز نارضایتی کرده است. گفتنی است تنها رستوران گردان اصفهان با نمای سراسری از شهر نیز در طبقه فوقانی این هتل قرار دارد. برای آنکه جزسیات بیشتری درباره این هتل لوکس و همه چیز تمام بدست آورید و یا برای رزرو آن کافی است اینجا را کلیک کنید.

هتل ستاره اصفهان در چند قدمی نقش جهان

هتل ستاره اصفهان از دیگر هتل‌های مجموعه هتل آسمان در این شهر است که جزو هتل‌های سه ستاره قرار دارد و از این رو هزینه اقامت در آن نسبت به هتل‌هایی که پیشتر نام بردیم اقتصادی‌تر است. بنابراین با انتخاب آن می‌توان کمی از هزینه‌های اقامت را جهت هزینه بلیط پرواز داخلی برای سفر صرفه‌جویی کرد. دلیل نام بردن از این هتل در میان بهترین هتل‌های اصفهان ویژگی‌های مثبت زیادی است که دارد. برخی از این ویژگی‌ها شامل متناسب بودن فضای واحدهای اقامتی، برخورد حرفه‌ای پرسنل مجموعه با مهمانان، سرویس‌دهی سریع و باکیفیت، امکانات مطلوب و همچنین موقعیت مکانی بسیار خوب است. این هتل از جمله هتل‌های نزدیک به میدان نقش جهان است که مسلما یکی از دیدنی‌ترین جاذبه‌های شهر اصفهان بشمار می‌رود و هر مسافری چندین بار در طول اقامتش از آن دیدن خواهد کرد.

هتل ویانا اصفهان گزینه‌ای مقرون به صرفه برای اقامت

تجربه اقامت خوب همیشه هم به معنای اقامت در هتل‌های لوکس با امکانات گسترده نیست بلکه گاهی به معنای اقامت در هتلی با موقعیت مکانی مناسب، امکانات متناسب برای اقامتی کوتاه و از آن مهم‌تر قیمتی اقتتصادی است و هتل ویانا اصفهان نیز همه این ویژگی‌ها را بطور یکجا دارد. از این رو می‌توان آن را در زمره بهترین هتل‌های اصفهان قرار داد. این هتل جزو هتل‌های تک ستاره است که در محدوده مرکزی شهر قرار دارد و از این رو دسترسی مناسبی به مراکز اصلی و جاذبه‌های دیدنی شهر دارد. اتاق‌های هتل نیز چیدمانی امروزی و مینیمال دارند که امکانات اولیه و ضروری برای اقامتی آسوده در آنها فراهم شده است. گذشته از موقعیت مکانی خوب، آنچه موجب رضایت حداکثری کاربران از اقامت در این مجموعه شده است قیمت فوق العاده اقتصادی و توجه به رعایت بهداشت و سطح بالای رسیدگی به امور نظافتی اتاق‌ها است.

Share