جانشین فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

بازداشت عاملان نزاع دسته جمعی در رشت و سنگر | ایجاد رعب و وحشت به وسیله تیراندازی!

سردار حسن حسن‌پور، جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از شناسایی و دستگیری ۲۰ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی، راهبندان و اخلال در نظم عمومی در بخش سنگر و شهر رشت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از شناسایی و دستگیری ۲۰ نفر از عاملان نزاع دسته جمعی، راهبندان و اخلال در نظم عمومی در بخش سنگر و شهر رشت خبر داد.

سردار حسن حسن‌پور با هشدار به مخلان نظم و امینت، اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان را خط قرمز مجموعه انتظامی اعلام کرد و اظهار داشت: پلیس قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک مخلان نظم و امنیت برخورد قانونی می‌کند.

وی در ادامه گفت: در پی نزاع دسته جمعی توام با اخلال در نظم عمومی، راهبندان و ایجاد رعب و وحشت با استفاده از سلاح گرم و سرد و تیراندازی منجر به جرح و تخریب در جاده سنگر شهرستان رشت با توجه به اهمیت موضوع، مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت عمومی استان با اشرافیت اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی، عاملان متواری این درگیری را شناسایی کردند، افزود: ۲۰ متهم مورد نظر با هماهنگی قضایی پس از اقدامات پلیسی صورت گرفته طی چندین عملیات جداگانه در شهر رشت و بخش سنگر دستگیر شدند.

این مقام انتظامی از کشف ۱۱ قبضه سلاح سرد و توقیف ۵ دستگاه خودرو متعلق به متهمان نیز خبر داد و بیان داشت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

سردار حسن‌پور در پایان با تاکید بر اینکه فعالیت و اقدامات افراد شرور و اراذل و اوباش به صورت مداوم رصد می‌شود، خاطرنشان کرد: افرادی که به خواهند نظم و امنیت جامعه را خدشه‌دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی مجموعه انتظامی مواجه خواهند شد.

Share