دادستان عمومی و انقلاب مرکز گیلان خبر داد:

تکذیب زورگیری در یکی از جایگاه‌های سوخت رشت | انتقام‌جویی انگیزه این کار بود

سیدمهدی فلاح میری گفت: مهاجم در پی اختلافات قبلی با راننده خودروی سواری و با انگیزه انتقام جویی پس از تعقیب خودرو به وی حمله‌ور شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سیدمهدی فلاح‌میری، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان از بازداشت عامل درگیری در یکی از جایگاه‌های سوخت شهر رشت خبر داد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان در تشریح این خبر افزود: شامگاه پانزدهم مرداد فردی با حمله به راننده یک خودروی سواری در صف جایگاه سوخت سبب ایجاد درگیری و اخلال در نظم عمومی گردید که فیلم آن نیز در فضای مجازی منتشر شد.

فلاح‌میری در ادامه ضمن تقدیر از اقدام سریع پلیس در این پرونده گفت: در پی وقوع این درگیری، دستور قضایی برای شناسایی شخص مهاجم صادر گردید که با بازداشت این فرد و تحقیقات به عمل آمده مشخص شد وی در پی اختلافات قبلی با راننده خودروی سواری و با انگیزه انتقام‌جویی پس از تعقیب خودرو به او حمله‌ور شده است.

وی همچنین با اشاره به فیلم برداری و فیلم منتشره از دوربین مداربسته و گفته های فردی که روی فیلم صحبت می کرد نیز اظهار داشت: برای این شخص که با سخنان کذب خود، رشت را شهری ناامن جلوه داده است به اتهام تشویش اذهان عمومی پرونده قضایی تشکیل شده که در حال رسیدگی است.

Share