بر اثر سقوط جت شخصی؛

تحقیقات درباره سقوط هواپیمای متعلق به رئیس واگنرها آغاز شد

جت شخصی متعلق به «پریگوژین» رئیس گروه نظامی خصوصی واگنر در نزدیکی مسکو سقوط کرد. سازمان هواپیمایی روسیه می‌گوید نام پریگوژین در میان فهرست مسافران هواپیمایی بوده که سقوط کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خبرگزاری تاس، شامگاه چهارشنبه، جت شخصی متعلق به پریگوژین، رئیس واگنرها در نزدیکی مسکو سقوط کرد که در نتیجه آن، ۱۰ نفر کشته شدند.

سازمان هواپیمایی کشوری روسیه اعلام کرد که پریگوژین، رئیس گروه نظامی خصوصی واگنر در فهرست مسافران هواپیمای شخصی بود که در شمال مسکو سقوط کرد.

مطابق با ویدیوهای منتشر شده در فضای مجازی، یک هواپیمای امبرائر متعلق به پریگوژین در استان تور و در ۱۵ کیلومتری فرودگاه نظامی خوتیلوو سقوط کرده است.

گفته می‌شود که این هواپیما حامل ۳ خدمه و ۷ مسافر بوده است.

کانال تلگرامی روسیه‌ای که نزدیک به واگنر است نوشته افراد مرتبط با یوگنی پریگوژین، رهبر گروه واگنر مرگ او و «دیمیتری آتکین» را تأیید کرده‌اند.

تحقیقات درباره سقوط هواپیمای متعلق به رئیس واگنرها آغاز شد

خبرگزاری ریانووستی می‌گوید جسد هشت نفر در محل سقوط هواپیما پیدا شده است.

این خبرگزاری با این حال خبری از پیدا شدن جسد پریگوژین منتشر نکرده است.

رسانه روسی ردوکا میگوید ممکن است پریگوژین تنها نام خود را در میان مسافران پرواز ثبت کرده باشد و به دلایل امنیتی با هواپیمای دیگری پرواز کرده باشد.

هواپیمای دوم متعلق به پریگوژین که همزمان با هواپیمای اول پرواز کرده بود، پس از بروز حادثه برای آن، در مسکو به زمین نشست.

Share