آزمون با پیراهن توتی در رم

چرا سردار آزمون در مراسم معارفه دستکش به دست داشت؟

سردار آزمون در روز نخستین حضورش در ایتالیا سری به موزه باشگاه رم زد و پیراهن مقدس رمی‌ها مربوط به فرانچسکو توتی را در دست گرفت. او پیراهن توتی را به تن خواهد کرد: شماره ۱۷.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سردار آزمون در بخشی از مراسم معارفه‌اش در تیم فوتبال رم با دستکش مقابل دوربین‌ باشگاه قرار گرفت.

باشگاه آاس رم پیش از ظهر امروز رسماً از جذب سردار آزمون خبر داد.

نکته جالب توجه در معارفه مهاجم ملی‌پوش کشورمان این بود که او هنگام عکس گرفتن با پیراهن شماره ۱۷ دو اسطوره باشگاه ایتالیایی دستکش به دست داشت.

دامیانو توماسی (۱۹۹۶-۲۰۰۶) و فرانچسکو توتی (۱۹۹۳-۲۰۱۷) دو اسطوره جالوروسی بودند که برای مدتی پیراهن شماره ۱۷ این تیم را بر تن کردند و حالا این شماره به سردار آزمون رسیده است. از این رو و به دلیل اینکه صدمه‌ای به این پیراهن‌های قدیمی وارد نشود، آزمون در مراسم معارفه‌اش دستکش به دست داشت.

مهاجم ایرانی پنجشنبه شب به پایتخت رسیده و پس از روال کلاسیک ویزیت‌های پزشکی دیروز قراردادی را امضا کرده که او را برای فصل آینده عضو تیم رم می‌کند. او با قراردادی قرضی به آ.اس رم آمده اما در قراردادش امکان خرید ۱۲ میلیون یورویی وجود دارد و اگر او طبق پیش‌بینی‌های مثبت عمل کند، پیوندش با مورینیو محکم و طولانی مدت خواهد شد.

Share