فرمانده انتظامی گیلان خبر داد؛

ورود بیش از ۴۳۷ هزار خودرو به گیلان | کاهش ۳۶ درصدی جانباختگان تصادفات

فرمانده انتظامی استان از ورود حدود ۴۳۷ هزار خودرو به گیلان خبر داد و گفت: با فعالیت شبانه‌روزی کارکنان مجموعه انتظامی، آمار جانباختگان تصادفات جاده‌ای ۳۶ درصد کاهش پیدا کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی استان از ورود حدود ۴۳۷ هزار خودرو به گیلان خبر داد.

سردار «عزیزاله ملکی» در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اشاره به آمادگی پلیس برای تسهیل عبور و مرور و همچنین تامین نظم و امنیت شهروندان و مسافران در ایام تعطیلات، اظهار داشت: از آغاز تعطیلات تا به حال افزایش ۱۶ درصدی حجم خودروهای ورودی به استان را شاهد بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه تمامی اقدامات ترافیکی به منظور تسهیل در رفت و آمد خودروهای ورودی به استان پیش بینی شده است، بیان داشت: با فعالیت شبانه‌روزی کارکنان مجموعه انتظامی، آمار جانباختگان تصادفات جاده‌ای ۳۶ درصد کاهش پیدا کرده است.

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به آماده‌باش پلیس استان در ایام کنونی خاطرنشان کرد: به لطف پروردگار، استان گیلان به لحاظ مدیریت مسائل امنیتی – ترافیکی در حالت مطلوبی قرار دارد که این اتفاق خوب، رضایتمندی مسافران و مردم را به دنبال داشته است.

این مقام انتظامی در پایان از مسافران خواست با استراحت کافی و مدیریت زمان به سفر خود بپردازند و اگر برای مسئله واجبی به گیلان نمی‌آیند، سفر خود را به دلیل بالا بودن حجم ترافیک در محورهای مواصلاتی استان به تعویق بیاندازند.

Share