وحیدی: به دنبال ارزیابی و جبران خسارات هستیم

سفر وزیر کشور به گیلان و بازدید از مناطق سیل زده آستارا+ تصاویر

وزیر کشور دقایقی قبل به دستور دکتر سید ابراهیم رییسی رییس جمهور برای بازدید از مناطق سیل زده گیلان و بررسی آخرین وضعیت میزان خسارت‌ها دراین مناطق به استان سفر کرد. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، اسدالله عباسی استاندار گیلان به همراه جمعی از مسئولان استان در شهرستان آستارا از وزیر کشور استقبال کردند.

احمد وحیدی به دلیل مسافت طولانی رشت تا آستارا با سفر هوایی از سمت اردبیل وارد شهرستان مرزی آستارا شد.

وزیر کشور در حاشیه این بازدید با بیان اینکه میزان بارش باران حجم بسیار زیادی داشته و براساس وزارت نیرو گفته میشه تا ۲۷۰ میلی متر بارش داشته ایم، اظهار کرد: این میزان بارش منجر به وقوع سیل در روستای کانرود و تخریب پل قدیمی جاده آستارا به رشت شده است که نیروهای وزارت راه و شهرسازی در کنار راهداری به دنبال تسهیل آمد و شد هستند.

احمد وحیدی با تاکید بر اینکه به دنبال دستور آیت الله رییسی در آستارا حضور پیدا کرده، بیان کرد: نیازها و کمبودها را بررسی می کنیم البته از همان ابتدا نیز بخشدار، فرماندار، آقای استاندار، هلال احمر و گروه های امدادی و جهادی در میدان حضور داشته اند و کمکهای اضطراری انجام شده است.

وزیر کشور حل مشکل پل تخریب شده سیبلی را یکی از مهمترین اقدامات دانست و گفت: به دنبال ارزیابی و جبران خسارات برخی باغداران و همچنین مغازه های که دچار آسیب دیده اند، هستیم.

وحیدی با اشاره به اینکه مشکل برق به موقع برطرف شده و مشکل آب نیز درحال برطرف شدن است، اظهار کرد: موضوعات را از نزدیک دیده ایم و برای تسریع در امور جمع بندی لازم صورت می گیرد.

بازدید از مناطق سیل زده آستارا، گفتگو با مردم شهرستان بررسی آخرین وضعیت خدمات رسانی از برنامه‌های سفرآقای وحیدی به مناطق سیل زده است.

وزیرکشور همچنین در جلسه ستاد بحران در شهرستان مرزی آستارا شرکت خواهد کرد.

Share