وزیر کشور در جلسه شورای اداری رشت و خمام؛

تغییر کاربری از تهدید آب هم خطرناک تر است | سیستم فاضلاب رشت تکمیل شود

وزیر کشور با تاکید بر اینکه تهدید تغییر کاربری از تهدید آب هم خطرناک تر است و باید جلوی این کار گرفته شود، افزود: زمین های حاصل خیز برای ساخت ویلا نباید نابود شوند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، وزیر کشور در جلسه شورای اداری شهرستان های رشت و خمام گفت: زباله و سراوان مشکل بزرگی است که به موقع به داد آن نرسیدند و باید با یک حرکت جهادی کار کنیم تا سرعت بیشتری برای ساماندهی داشته باشیم.

احمد وحیدی با بین اینکه در سراوان باید بخشی از زباله دفن شود که کار سختی نیست، اظهار کرد: باید به شکل بسیج وار و جهادی این کار را انجام دهیم و همگی در سطح استان حتی از بخش خصوصی کمک بگیرید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به درخواست تعریض جاده، اظهار کرد: تعریض که هیچ مانعی ندارد و کار سختی نیست و باید همت کنیم.

وزیر کشور ادامه داد: دولت حمایت میکند و از سپاه هم خواستیم که دستگاه ها را برای تعریض جاده ها بسیج کند.

وحیدی با تاکید بر سرعت بیشتر در امور اظهار کرد: در مورد آب باید ابتکارات جدیدی انجام دهیم، گیلان دارای ظرفیت های زیادی است و از شرکت های دانش بنیان برای حوزه آب استفاده کنیم.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه تهدید تغییر کاربری از تهدید آب هم خطرناک تر است و باید جلوی این کار گرفته شود، افزود: زمین های حاصل خیز برای ساخت ویلا نباید نابود شوند.

وحیدی شبکه فاضلاب رشت را حائز اهمیت دانست و گفت: شهر رشت ۷۰۰ هزار جمعیت دارد و فاضلاب زیادی تولید می شود و باید سیستم فاضلاب آن را تکمیل کنیم، خیلی از کارها انجام شده و فقط باید لوله ها بهم وصل شود.

وزیر کشور با بیان اینکه دو کارخانه کاشی خزر و ایران برک با قول هایی دادند که جمعا ۵۰۰ نفر اشتغال زایی می کنند، تصریح کرد: سرمایه هایی که برای حل مشکل این دو کارخانه نیاز است با نظارت فرمانداری پرداخت شود.

Share