به مناسبت روز کارمند انجام شد:

تجلیل از مدیران و کارکنان نمونه دولت در شهرستان فومن

مدیران و کارکنان نمونه ادارات دولتی و دستگاه‌های اجرایی شهرستان فومن معرفی شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در سومین روز از هفته دولت در روز شنبه ۴ شهریور، آیین تجلیل از مدیران و کارکنان نمونه دولت در شهرستان فومن برگزار شد.

به مناسبت ۴ شهریور روز کارمند، با برگزاری جشنواره بررسی اندیشه‌های شهید رجایی، از مدیران و کارکنان نمونه ادارات دولتی و دستگاه‌های اجرایی شهرستان فومن تجلیل شد.

موسی فکور فرماندار شهرستان فومن در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات مدیران و کارکنان ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان ابراز امیدواری کرد نتیجه خدماتی که توسط دولت ارائه می‌شود باعث رضایت مردم بوده باشد.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های دولتی و اجرایی به طور شبانه روزی درصدد خدمت‌رسانی هرچه بهتر به مردم هستند، تاکید کرد: توجه به مسائل و مشکلات جامعه و تلاش برای رفع کاستی‌ها، در راستای سیاست دولت انقلابی به منظور افزایش رضایتمندی عمومی انجام می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمد امین نقدی امام جمعه شهرستان فومن در این مراسم با اشاره به اهمیت خدمت و تلاش برای رفع مشکلات مردم تاکید کرد: مدیران شهرستان فومن باید با تلاش بی‌وقفه به منظور کاهش آلام مردم و بهبود وضعیت معیشت و رفاه عمومی، در راستای سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی گام بردارند.

در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس، از زحمات مدیران نمونه شهرستان قدردانی شد.

روسای ادارات صنعت معدن تجارت، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و همچنین تبلیغات اسلامی شهرستان فومن به عنوان مدیران نمونه سال جاری برگزیده شدند.

Share