معاون فرماندار فومن؛

افتتاح ۳۶ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۳۸.۸ میلیارد تومان در فومن

صالحی‌ کردآبادی ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، از افتتاح ۳۶ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۳۸.۸ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، روز چهارشنبه مورخ ۲۶ مرداد ۱۴۰۱، جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت هفته دولت شهرستان فومن به ریاست سجاد صالحی‌کردآبادی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان فومن برگزار شد.

صالحی‌ کردآبادی ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، از افتتاح ۳۶ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۳۸.۸ میلیارد تومان خبر داد.

وی در این زمینه ضمن اشاره به اجرای ۶ برنامه فرهنگی در خلال برنامه‌های عمرانی هفته دولت سال جاری، اظهار کرد: پروژه‌های روکش آسفالت معابر، نصب ترانس برق، مسکن مددجویی، خطوط آبرسانی، کانال فرعی آبیاری، تصفیه خانه آب بیمارستان، خانه بهداشت و… از جمله برنامه‌های قابل افتتاح در شهرستان است که با تجلیل از مدیران و کارکنان نمونه دولت و همچنین همایش شهرستانی تبیین سیاست‌های دولت سیزدهم با حضور مدعوین استانی همراه خواهد شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح این اداره با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان، از افتتاح خانه‌های بهداشت و تصفیه خانه بیمارستان فومن خبر داد.

رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان با بیان این که ۱۲ کیلومتر خط انتقال در شهرستان احداث شده، از حفر یک دهنه چاه دهانه گشاد و ساخت مخزن آب در شهرستان خبر داد.

رئیس صندوق کارآفرینی امید شهرستان با اشاره به افتتاح سه طرح اشتغالزایی پرورش زانوی طبی با سرمایه‌گذاری ۲.۵ میلیارد تومان، تولید تشک با سرمایه‌گذاری ۴ میلیارد تومان و چوب بری با سرمایه‌گذاری ۳ میلیارد تومان، اظهار کرد: مجموع اعتبارات پرداختی این صندوق به این سه طرح اشتغالزایی بالغ بر ۴۱.۲ میلیارد تومان می‌باشد.

نماینده اداره راه و شهرسازی شهرستان درخصوص عملکرد این اداره، اظهار کرد: در مجموع ۱۰.۲ کیلومتر روکش و بهسازی آسفالت با اعتبار ۱۷ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.

رئیس شرکت توزیع برق شهرستان از ۱۸ پروژه نصب ترانس جدید در شهرستان خبر داد و افزود: مجموع اعتبار پروژه‌های این شرکت در شهرستان ۷ میلیارد تومان می‌باشد.

Share