قدردانی نماینده لنگرود در مجلس از آب منطقه‌ای گیلان؛

با مدیریت صحیح آب منطقه‌ای گیلان مشکلی برای تامین آب زراعی نداشتیم

نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: با مدیریت صحیح آب منطقه‌ای گیلان امسال در شهرستان لنگرود که در انتهایی‌ترین نقطه شبکه آبرسانی سفیدرود واقع است مشکلی برای تامین آب زراعی نداشتیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، پرویز محمدنژاد، نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با وحید خرّمی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای گیلان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: با مدیریت صحیح آب منطقه‌ای گیلان امسال در شهرستان لنگرود که در انتهایی‌ترین نقطه شبکه آبرسانی سفیدرود واقع است مشکلی برای تامین آب زراعی نداشتیم.

وی ضمن تقدیر از زحمات مدیرعامل و بدنه کارشناسی آب گیلان و شرکت آبیاری خواستاری تمهید مقدمات از اکنون برای سال زراعی آتی شد.

در این دیدار همچنین وحید خرّمی مدیرعامل آب منطقه‌ای گیلان نیز ضمن ترسیم وضعیت فعلی آبی استان از حمایت‌ها و همراهی‌های مجمع نمایندگان گیلان بویژه نماینده مردم فهیم شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی قدردانی نمود.

Share