در راستای آبرسانی به روستاها و اجرای طرح محرومیت‌زدایی؛

۴۲ کیلومتر لوله‌گذاری خط انتقال و شبکه توزیع آب در شهرستان رودسر

مازیار علی‌پور، مدیرعامل آبفای گیلان از اجرای ۴۲ کیلومتر لوله‌گذاری خط انتقال و شبکه توزیع آب در روستاهای شهرستان رودسر از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی و صندوق توسعه ملی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیرعامل آبفای گیلان از اجرای ۴۲ کیلومتر لوله‌گذاری خط انتقال و شبکه توزیع آب در روستاهای شهرستان رودسر از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی و صندوق توسعه ملی خبر داد.

مازیار علی‌پور با اشاره به نگاه ویژه دولت سیزدهم به زدودن محرومیت از چهره‌ی روستاهای کشور و ارتقاء سطح خدمات به روستائیان عزیز گفت: دولت با اجرای طرح جهاد آبرسانی نسبت به محرومیت‌زدایی از روستاها اقدام نمود.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان در ادامه افزود: در راستای آبرسانی و تأمین آب ۹ روستای شهرستان رودسر نسبت به لوله‌گذاری خطوط انتقال و شبکه توزیع آب و همچنین حفر ۳ حلقه چاه اقدام شد.

علی‌پور همچنین اظهار داشت: ۲۰ کیلومتر لوله‌گذاری خطوط انتقال و شبکه توزیع آب در روستای حاجی آباد، بیش از ۱۳ کیلومتر در روستاهای دشتک و زراکی، ۵.۵ کیلومتر در سجیران، ۱.۵ کیلومتر در دولاگوابر و ۲ کیلومتر نیز در رودسر اجرا شد.

مدیرعامل آبفای گیلان یادآور شد: عملیات اجرایی حفر چاه در روستاهای تمیجان، کیاشهر و بازکل رودسر بین ۵۰ تا ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و برق‌رسانی سایت بیجارگاه نیز از این محل اجرا شد.

وی همچنین ساخت ایستگاه پمپاژ، برق رسانی، احداث مخزن ۵۰ مترمکعبی و انجام ۹۰٪ کارهای تاسیسات برقی و مکانیکی را از دیگر اقدامات انجام شده در راستای تأمین آب این روستاها برشمرد.

Share