رئیس شورای شهر رشت اظهار کرد؛

یکی از کارمندان زن شهرداری رشت بازداشت شد

یکی دیگر از کارمندان شهرداری رشت بازداشت شد و به این ترتیب شمار بازداشت شدگان این حوزه طی حدود یک هفته اخیر به پنج نفر رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس شورای اسلامی رشت روز دوشنبه با تایید خبر بازداشت به ایرنا گفت: بازداشت یکی دیگر از کارمندان شهرداری رشت به ما اعلام شد اما علت انگیزه دستگیری این شخص به ما اعلام نشده‌ است.

محمدحسین واثق کارگرنیا اظهار کرد: برآورد من و آنچه که شنیده‌ام این بوده که علت بازداشت این فرد “خانم” در ارتباط با مباحث کاری شهرداری اعم از اختلاس نیست.

وی با بیان اینکه این فرد هم اکنون مسئولیتی در شهرداری رشت نداشته و کارمند این حوزه بوده است، خاطر نشان کرد: وی در گذشته مسئول هماهنگی مناطق شهرداری بوده است اما در زمان حاضر، مسئولیتی بر عهده نداشت.

محمدحسین واثق کارگرنیا، با بیان اینکه دستگاه های نظارتی بر اساس شواهد و قرائن وارد عمل می شوند افزود: ما به دنبال آن هستیم فساد در شهرداری رشت پاکسازی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر اینکه هوشمند سازی فعالیت ها در شهرداری رشت نقش مهمی در کاهش تخلفات ایفا می کند، گفت: شورا و شهردار جدید رشت نگاه فساد ستیزی دارند و یکی از دلایل انتخاب رحیم شوقی به عنوان شهردار رشت سلامت وی در جمیع جهات و داشتن روحیه فساد ستیزی است.

کارگرنیا با اشاره به نقش نظارتی شورا افزود: به شهردار رشت ابلاغ کردیم که در انتصابات نیز به این مهم توجه داشته باشند.

از مجموع بازداشت شدگان در مجموعه شهرداری رشت طی یک هفته اخیر ۲ نفر زن و سه نفر مرد هستند.

Share