مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان خبر داد:

ورود ۸۵ سرمایه گذار جدید در حوزه صنعت گیلان | افتتاح ۲ تصفیه خانه تا پایان سال

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان با بیان اینکه شتاب گیری رونق تولید در استان اولویت دارد، گفت: توسعه سرمایه گذاری در بخش تولید در راستای فعال سازی صنایع کوچک مورد توجه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مهدی محبوبی روز سه‌شنبه ۱۷ تیرماه ۱۴۰۲ در نشست خبری با اصحاب رسانه گیلان، اظهار کرد: گیلان ۷۴۳ واحد تولیدی فعال دارد که در بخش‌های مختلف تولیدی فعالیت می‌کند و در یک سال اخیر ۴۱ واحد صنعتی دوباره به چرخه تولید بازگشتند.

وی از ورود ۸۵ سرمایه گذار جدید در بخش واحدهای صنعتی گیلان خبر داد، افزود: شاخص سرمایه گذاری گیلان در بخش تولید مثبت و قابل دفاع است.

رئیس هیأت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان با بیان اینکه اهداف مهم این شرکت در استان در ۲ بخش ایجاد زیرساخت مناسب‌، توسعه و توانمندسازی صنعتی است، گفت: در بخش زیرساخت‌ها هدف ما بر اساس آمایش سرزمین انجام شده است و در این راستا برای ایجاد صنعت سبز در گیلان اقدام، و این امر سرلوحه کار قرار گرفت.

محبوبی با بیان اینکه ایجاد تصفیه‌خانه‌ها در شهرک‌های صنعتی در دستور کار قرار گرفته است، بیان کرد: در این راستا ۲ تصفیه خانه تا پایان سال جاری در شهرک‌های صنعتی گیلان به بهره برداری خواهد رسید که سهم بزرگی در اشتغالزایی و توسعه سرمایه گذاری دارد.

وی با تاکید بر لزوم توجه صادرات اقتصاد محور، افزود: صادرات محصولات یکی از مهم‌ترین اولویت‌های واحدهای تولیدی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان با بیان اینکه پل ارتباطی محکمی بین صنایع کوچک و صنایع بزرگ ایجاد شود، گفت: تعامل بین صنعت بزرگ و کوچک، موجب تقویت حوزه صادرات در بخش تولید می‌شود.

محبوبی با بیان اینکه شتاب گیری رونق تولید در گیلان در اولویت قرار دارد، اضافه کرد: توسعه سرمایه گذاری در بخش تولید در راستای فعال سازی صنایع شهرک‌های صنعتی مورد توجه است.

Share