مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان در بازدید استاندار؛

شهرکهای صنعتی گیلان در سال‌ جاری ۱۲۰۰ مورد اشتغال زایی کرده است

مهندس مهدی محبوبی حسن کیاده در جریان بازدید استاندار گیلان از شهرک صنعتی سفید رود رشت و آیین افتتاحیه فاز دوم شرکت صنعتی آرین تخته که صبح امروز سه شنبه ۱۸ بهمن همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر برگزار شد، گفت: شهرک صنعتی سفیدرود رشت با مساحت حدود ۷۱۹ هکتار به عنوان یکی از شهرکهای صنعتی بزرگ در شمال کشور به شمار می رود که بیش از ۱۱۵ واحد صنعتی در این شهرک صنعتی به بهره برداری رسیده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مهندس مهدی محبوبی حسن کیاده در جریان بازدید استاندار گیلان از شهرک صنعتی سفید رود رشت و آیین افتتاحیه فاز دوم شرکت صنعتی آرین تخته که صبح امروز سه شنبه ۱۸ بهمن همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر برگزار شد، گفت: شهرک صنعتی سفیدرود رشت با مساحت حدود ۷۱۹ هکتار به عنوان یکی از شهرکهای صنعتی بزرگ در شمال کشور به شمار می رود که بیش از ۱۱۵ واحد صنعتی در این شهرک صنعتی به بهره برداری رسیده است.

وی بیان داشت: این شهرک با اینکه جز شهرک های صنعتی تازه تاسیس محسوب می شود اما میزان اشتغال آن بالغ بر سه هزار نفر می باشد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی گیلان در ادامه افزود: تعداد ۲۲۵ واحد صنعتی در شهرک صنعتی سفیدرود در مراحل ساخت هستند که برای بیش از ۲ هزار نفر اشتغال موقت ایجاد نموده است.

وی با بیان اینکه در این شهرک صنعتی با احتساب اشتغال موقت، برای بیش از ۵ هزار نفر اشتغالزایی شده است، گفت: با حمایت های خوب دولت محترم سیزدهم و جنابعالی در سال ۱۴۰۱ تعداد ۴۸ واحد صنعتی در استان گیلان به بهره‌برداری رسیده و تعداد ۲۹ واحد صنعتی نیز به چرخه تولید بازگردانده شده اند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان همچنین از افزایش ظرفیت ۱۲ واحد صنعتی در استان گیلان در سال جاری خبرداد. محبوبی میزان اشتغال زایی شهرکهای صنعتی گیلان را در سال ۱۴۰۱ بیش از ۱۲۰۰ مورد اعلام نمود.

وی در پایان سخنان خود از حمایت‌های دولت سیزدهم، نمایندگان مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی و استاندار بومی از واحدهای صنعتی و تولیدی که سبب رونق هرچه بیشتر تولید گیلان شده اند قدردانی کرد و گفت: جا دارد از تولید کنندگان و تمامی سرمایه‌گذارانی که به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه « ما در جهاد اقتصادی هستیم» جامه عمل پوشانده اند و سرمایه هایشان را در مسیر تولید و اشتغال بکار گرفته اند تشکر و قدردانی نمایم.

Share