سپیدرود به دنبال حضور قدرتمند در لیگ دسته دوم؛

سهیل حق شناس در کادرفنی سپیدرود | بازگشت صادق صادقی به ارتش سرخ

سهیل حق شناس پیشکسوت محبوب ارتش سرخ گیلان که از نیم فصل دوم فصل گذشته در کادرفنی سپیدرود حضور داشت، قرارداد خود را با تیم سپیدرود برای یک فصل دیگر تمدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سهیل حق شناس کاپیتان اسبق و محبوب هواداران سپیدرود به جمع کادرفنی سپیدرود اضافه شد تا فرشاد پیوس را در مسابقات لیگ دسته دوم کشور همراهی نماید.

بنابراین گزارش حق شناس که در دوران بازیگری شاگرد فرشاد پیوس بود به همراه او سابقه صعود از لیگ دسته دوم به دسته اول و برتر و تجربه مربیگری سپیدرود در لیگ برتر، دسته اول و دسته دوم را در کارنامه دارد.

مدافع وسط مقتدر و تنومند سپیدرود با حضور در دفتر باشگاه سپیدرود و تمدید قرارداد خود با مالک باشگاه سپیدرود، برای پنجمین فصل پیاپی پیراهن سرخ سپیدرود رشت را بر تن خواهد کرد.

 مهیار نوری ۲۸ ساله اهل رشت است و در پست دفاع وسط بازی می کند و در چهار فصل گذشته نیز در سپیدرود حضور داشته و به جز آن در تیم های داماش، ملوان، مس رفسنجان، بادران تهران در لیگ دسته اول و شهرداری ماهشهر در لیگ دسته دوم به میدان رفته است.

وی سابقه دعوت به تیم ملی المپیک و دانشجویان ایران را نیز دارد.

صادق صادقی مدافع و هافبک راست ۲۵ ساله اسبق باشگاه سپیدرود که در لیگ دسته اول و دوم پیراهن سپیدرود را بر تن کرده بود، با سرخ پوشان رشتی قرارداد منعقد کرد.

صادقی که ۲ فصل گذشته در چوکا عضویت داشت موفق شده بود تا با این تیم از لیگ دسته دوم به دسته اول صعود کند و سابقه حضور در تیم ملوان انزلی را نیز در کارنامه دارد.

همچنین منصور قربانی با حضور در دفتر باشگاه سپیدرود قرارداد خود را با باشگاه سپیدرود تمدید کرد تا همچنان در فصل جدید نیز مسئولیت مربیگری دروازه بان های سپیدرود را برعهده داشته باشد.

قربانی دارای مدرک (آ) مربیگری است و سال هاست که به عنوان مربی دروازه بان در فوتبال مشغول به فعالیت است و در لیگ های برتر، دسته اول و دسته دوم مربی دروازه بان های تیم های سپیدرود رشت، چوکای تالش و داماش گیلان بوده است.

Share