تصمیمم قطعی خودم را گرفته ام

سهیل حق شناس: در هفته های ابتدایی لیگ از فوتبال خداحافظی میکنم

کاپیتان حق شناس گفت: قطعا امسال هم میتوانستم بازی کنم اما همانگونه که من جوان بودم و به سپیدرود اومدم و بزرگترها از تیم رفتند حالا وقتش رسیده امسال از تیم جدا شوم تا جای برای بقیه بازیکنان باز شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از رودسپید، سرانجام بعد از کش و‌ قوس های فراوان کاپیتان محبوب سالهای اخیر سپیدرود یعنی سهیل حق شناس بعد از توافق با علی نظرمحمدی قرارداد خود را به عنوان مربی-بازیکن با سپیدرود تمدید کرد تا لیست بزرگسال سپیدرود به طور کامل بسته شود. با کاپیتان گفتگوی کوتاهی انجام دادیم که در ذیل میخوانیم:

*هر بازیکنی در فوتبال یک روزی باید خداحافظی کند که فکر میکنم بهترین زمان برای اینکار امسال بود. طبق صحبتهایی که با سرمربی تیم داشتیم تصمیم گرفتم که اینکار رو انجام بدم و بعد از خداحافظی در خدمت سپیدرود به عنوان یکی از اعضای کادر فنی باشم. البته به خواسته خیلی از دوستان بنده باید چند سال پیش خداحافظی میکردم. ولی به لطف خدا دو سال پیش بعد از یک فصل بی مهری برگشتم و با تمام قدرت ثابت کردم که میتوانم همچنان بازی کنم. الان هم دوست ندارم اشتباه خیلی از بازیکنهای بزرگ رو انجام بدهم و دوست دارم بعد از خداخافظی مردم یه ذهنیت خوب برای همیشه از من داشته باشند. البته اقای نظر محمدی به من کاملا لطف داشتند و گفتند حتی در صورتی که دوست داشته باشی و تواناییش رو داری به عنوان بازیکن قرارداد ببندی من حمایتت میکنم ولی باز هم احساس میکنم خیر در این کار بیشتر خواهد بود

*قطعا امسال هم میتوانستم بازی کنم اما همانگونه که من جوان بودم و به سپیدرود اومدم و بزرگترها از تیم رفتند حالا وقتش رسیده امسال از تیم جدا شوم تا جا برای بقیه بازیکنان باز شود.

*تصمیمم قطعی خودم را گرفته ام و کاملا با این مسئله کنار اومدم و احتمالا در هفته های ابتدایی لیگ از فوتبال خداحافظی میکنم. البته خیلی دوست داشتم وقتی سهیل حق شناسها از تیم میروند بازیکنان امید یا جوان جایشون رو تو تیم پر کنه ولی متاسفانه عدم توجه به تیمهای پایه و استعدادهای استانمون اجازه اینکار رو نداد.

*با صحبتی که با اقای نظر محمدی داشتم دوست داشتم با لباس سپیدرود در جریان بازی از تیم و هواداران در عضدی خداحافظی کنم که ایشون قول دادند این اتفاق خواهد افتاد دلیل امضای قراردادم به عنوان مربی بازیکن همین موضوع بود. منتظر قرعه کشی بازیهای لیگ برتر هستیم تا برنامه ریزی برای بازی خداحافظی انجام بدهیم.

*مهره هایی که جذب تیم شدند مهره های تاثیر گذاری در تیمهای خود بودند و می توان امیدوار بود در کنار بازیکنان خوب سال قبل یه تیم در خور و شایسته وارد مسابقات کنیم.البته شرایط بازی کردن در رشت با این همه هوادار عاشق یکم خاصه که امیدوارم برای ورودیهای جدیدمون قابل درک باشه.

Share