رئیس پلیس آگاهی گیلان:

سارق سیم های مخابرات رشت در دام کارآگاهان پلیس آگاهی گیلان

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری سارق حرفه‌ای سیم مخابرات در شهرستان رشت و اعتراف وی به ۶ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرهنگ علیرضا حدادی، پیشگیری از وقوع انواع سرقت، ایجاد ناامنی روانی برای مجرمان و سارقان در مناطق جرم‌خیز و تقویت احساس امنیت مطلوب در سطح جامعه را از مهمترین اولویت‌‎های مجموعه انتظامی قلمداد کرد و اظهار داشت: مقابله با سرقت و ناهنجاری اجتماعی عزم همگانی را می‌طلبد.

وی در ادامه با بیان اینکه در پی وقوع چند فقره سرقت سیم مخابرات از معابر سطح شهرستان رشت طی هفته‌های گذشته، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با پیگیری سرنخ‌های به دست آمده از صحنه‌های سرقت دریافتند که این سرقت‌ها در نیمه‌‎های شب صورت گرفته است.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان در ادامه به شناسایی هویت سارق این پرونده‌ها با استفاده از شگردهای فنی و پلیسی اشاره کرد و بیان داشت: این فرد با هماهنگی قضائی دستگیر شد.

این مقام انتظامی از اعتراف سارق سابقه‌دار به ۶ فقره سرقت سیم مخابرات خبر داد و گفت: سارق ۳۹ساله پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

سرهنگ حدادی در پایان از مردم خواست ضمن توجه به هشدارهای انتظامی، هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

Share