با محکومیت هتک حرمت قرآن کریم؛

رسول جماعتی: نور قرآن هیچ‌گاه در دل‌های بشری کم نشده است

نماینده اسبق فومن و شفت، اقدام هتاکانه و توهین به مقام شامخ قرآن را به‌شدت محکوم کرده و نوشته است: نور قرآن هیچ‌گاه در دل‌های بشری کم نشده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رسول جماعتی با محکومیت سوزاندن قرآن کریم اعلام کرد: هتک حرمت چندباره به کتاب الهی و مقدس مسلمانان جهان در کشور سوئد، بار دیگر پرده از چهره واقعی مدعیان آزادی بیان و حقوق بشر برداشت.

نماینده اسبق فومن و شفت، اقدام هتاکانه و توهین به مقام شامخ قرآن را به‌شدت محکوم کرده و نوشته است: نور قرآن هیچ‌گاه در دل‌های بشری کم نشده و اقدامات مذبوحانه که با چراغ سبز استکبار و سلطه رسانه‌ای صهیونیسم جهانی انجام می‌گیرد، نه تنها هیچ خللی در انگیزه و باور به این کتاب آسمانی ایجاد نخواهد کرد، بلکه زمینه اتحاد هر چه بیشتر مسلمانان را فراهم می‌کند.

کارشناس عالی وزارت صنعت، معدن و تجارت اظهار امیدواری کرد که ملل آزاده جهان با اطلاع و اشراف به نیت سوء دشمنان در جریحه‌دار کردن احساسات پاک مسلمانان ایران وجهان به آخرین معجزه تاریخ، این حرکت مذبوحانه را به شدت محکوم کنند تا جسارت توهین به ادیان و کتب الهی برای همیشه دفن شود.

وی در پایان گفت: وزارت امور خارجه و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز پیگیر محکومیت گسترده این اقدامات هتاکانه در جهان باشند و پیام اعتراض مردم ایران اسلامی را به گوش جهانیان برسانند؛ دولت سوئد باید فرد جسارت‌کننده را به محاکم قضایی یکی از کشور‌های اسلامی تحویل تا محاکمه شود.

Share