فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا خبر داد؛

دستگیری قاتل فراری در صومعه‌سرا پس از یک ماه زندگی مخفیانه در جنگل‌

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا از دستگیری قاتل مرد جوان پس از یک ماه فرار خبر داد‎ و گفت: این فرد با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرهنگ «امیر وهاب‌زاده» اظهار داشت: در چهارم تیرماه سال جاری طی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قتل یک نفر در بخش میرزا کوچک شهرستان صومعه‌سرا، بلافاصله بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی در ادامه با بیان اینکه با حضور ماموران پلیس آگاهی در محل مورد نظر و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، طی نزاع خیابانی یک مرد ۴۰ساله با ضربات سلاح سرد به قتل رسیده و قاتل از صحنه جرم متواری شده است، افزود: پلیس با جمع‌آوری سرنخ‌های موجود، متهم مورد نظر را شناسایی و تحقیقات تخصصی خود را برای دستگیری وی آغاز کرد.

این مقام انتظامی با اعلام اینکه با توجه به متواری بودن قاتل، تلاش پلیس برای دستگیری او ادامه داشت تا اینکه با اقدامات صورت گرفته، سرنخ‌هایی از محل اختفاء متهم به دست آمد، تصریح کرد: در نهایت مخفیگاه قاتل فراری شناسایی و این فرد در عملیاتی غافلگیرانه پس از یک ماه فرار و زندگی مخفیانه در جنگل‌های بخش میرزا کوچک دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا با اشاره به اینکه قاتل ۳۲ساله در تحقیقات پلیس به جرم خود اعتراف و علت و انگیزه‌اش را اختلافات شخصی اعلام کرد، گفت: این فرد با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

سرهنگ وهاب‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: ناتوانی در مهار خشم و عصبانیت، عواقب بسیار ناگواری به همراه دارد که گاه جبران‌ناپذیر است.

Share