فرمانده انتظامی صومعه‌سرا خبر داد:

پیدا شدن یک جسد در صومعه‌سرا و برملا شدن راز قتل

سرهنگ امیر وهاب‌زاده، فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از پیدا شدن جسد یک نفر داخل باغی در این شهرستان و دستگیری قاتلان وی خبر داد و افزود: ۲ متهم این پرونده و مخفیگاه آن‌ها را در شهر تهران شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در عملیاتی غافلگیرانه این افراد را دستگیر کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از پیدا شدن جسد یک نفر داخل باغی در این شهرستان و دستگیری قاتلان وی خبر داد.

سرهنگ امیر وهاب‌زاده گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر پیدا شدن یک جسد در باغی متروکه در شهر صومعه‌سرا، بلافاصله بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با حضور پلیس در محل مورد نظر و تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که جسد مربوط به مردی ۲۹ ساله است که پس از خفگی در داخل باغ دفن شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات تخصصی و فنی و پیگیری سرنخ‌های به دست آمده، ۲ متهم این پرونده و مخفیگاه آن‌ها را در شهر تهران شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در عملیاتی غافلگیرانه این افراد را دستگیر کردند.

وی افزود: متهمان ۲۰ساله در تحقیقات پلیس به قتل این فرد به علت اختلاف شخصی اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

Share