فرمانده انتظامی لاهیجان خبر داد:

دستبند پلیس بردستان اراذل و اوباش لاهیجان | ۲ مجروح این نزاع به بیمارستان منتقل شدند

سرهنگ حمید محمدی‌نسب، فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری ۳ نفر از اراذل و اوباش در کمتر از ۸ ساعت پس از درگیری در این شهرستان خبر داد و افزود: طبق گزارش دریافتی ۲ مجروح این نزاع به بیمارستان منتقل و پس از مداوا ترخیص شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری ۳ نفر از اراذل و اوباش در کمتر از ۸ ساعت پس از درگیری در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حمید محمدی‌نسب اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان را خط قرمز مجموعه انتظامی اعلام کرد و اظهار داشت: پلیس قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد قانونی می‌کند.

وی در ادامه گفت: در پی وقوع یک فقره نزاع و درگیری منجر به ضرب و جرح با استفاده از سلاح گرم و سرد در یکی از مناطق حاشیه‌ای شهرستان لاهیجان توسط تعدادی اراذل و اوباش که منجر به مصدومیت ۲ نفر شده بود، پیگیری موضوع را در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان با بیان اینکه پس از تحقیقات صورت گرفته و اقدامات فنی، ۳ متهم این پرونده و مخفیگاه آن‌ها شناسایی شد، افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با هماهنگی قضایی به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند.

این مقام انتظامی از دستگیری متهمان ۲۹.۳۶ و ۳۸ساله در کمتر از ۸ ساعت و کشف یک قبضه سلاح شکاری و ۵ قبضه سلاح سرد خبر داد و با اشاره به اینکه علت درگیری اختلافات شخصی بوده، بیان داشت: این افراد با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

سرهنگ محمدی نسب همچنین تصریح کرد: طبق گزارش دریافتی ۲ مجروح این نزاع به بیمارستان منتقل و پس از مداوا ترخیص شدند.

وی در پایان با هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی، اذعان داشت: به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهیم هیچ فردی آرامش و امنیت جامعه را به خطر بی‌اندازد.

Share